خانهاخبار
سوالات خود را در مورد محصولات اپل از جی‌اس‌ام بپرسید

سوالات خود را در مورد محصولات اپل از جی‌اس‌ام بپرسید

شما کاربران ممکن است هنگام خرید یک محصول با سوالات مختلفی روبه‌رو شوید یا هنگام کار با گوشی‌تان به مشکلی بربخورید که راه‌حلش را ندانید. «از جی‌اس‌ام بپرس» سرویسی است که به تمام سوالات شما در مورد محصولات هر برند پاسخ می‌دهد.
۱۳۹۴/۵/۵

ما در جی‌اس‌ام همواره سعی کرده‌ایم خوانندگان خود را درانتخاب و خرید گوشی مناسب راهنمایی کنیم و پاسخگوی پرسش‌ها و مشکلات فنی شما باشیم. از این رو چند هفته‌ای است که سرویس جدیدی به نام «از جی‌اس‌ام بپرس» در شبکه‌های اجتماعی و با همکاری کارشناسان ما راه‌اندازی شده که هر هفته پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در مورد محصولات یک برند خاص است.

image

در هفته‌های گذشته به سوالات طرح‌شده در خصوص محصولات شرکت‌های سامسونگ، اچ‌تی‌سی، ال‌جی، سونی، هوآوی و ایسوس پاسخ دادیم. اگر به‌تازگی با این سرویس آشنا شده‌اید، نگران نباشید! می‌توانید به لینک هر یک از برندهای موردنظرتان بروید و پرسش خود را آنجا طرح کنید تا کارشناسان همان برند به سوالات شما پاسخ بدهند.
اما حالا نوبتی هم که باشد، نوبت به محصولات شرکت اپل رسیده است. تا چهارشنبه همین هفته فرصت دارید به صفحه فیس‌بوک جی‌اس‌ام بروید و سوالات خودتان را درباره تمام محصولات اپل از کارشناسان ما بپرسید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (211 نظر)

مهین

۱۴۰۲/۳/۱۸
فهمیدی به منم بگو‌لطفا

دانيال

۱۴۰۰/۶/۱۲
سلام خسته نباشيد بنده ي ايرباد نسل دو خريداري كردم الان متوجه شدم كه روي كيس زده ژاپن و روي هدفون ها زده چين ب نظر شما تقلبيه؟!ولي تمام موارد اصل بودن رو داره سريال هاشم چك كردم از سايت اپل اوكي بوده ممنون ميشم راهنماييم كنيد??

سحر

۱۴۰۰/۵/۱۰
سلام من ایفون دوازده دارم وقتی زنگ میخوره بلند میکنم یا میکیرم دستم صداش کم میشه بابد از کجا این اپشن رو حذف کنم

سحر

۱۴۰۰/۵/۱۰
س

Mehrshad

۱۴۰۰/۳/۳۰
سلام، بله مشکلی وجود نخواهد داشت