خانهاخبار
شبیه‌ترین رندر به گلکسی نوت جدید سامسونگ منتشر شد

شبیه‌ترین رندر به گلکسی نوت جدید سامسونگ منتشر شد

شاید خسته‌کننده ترین بخش کنفرانس معرفی گلکسی نوت ۵ در مورد طراحی و ظاهر این گوشی باشد، چراکه دیگر نکته‌ای درباره آن باقی نمانده است. اخیرا Ivo Marić، بر اساس تصاویری که از این گوشی منتشر شده، رندرهایی از گلکسی نوت ۵ عرضه کرده است که دیدنشان خالی از لطف نیست.
۱۳۹۴/۵/۵

نسل جدید گلکسی نوت، یعنی گلکسی نوت ۵، دستگاهی است که اخیرا خبرهای بسیاری درباره‌اش منتشر شده. از جمله این خبرها به عکس‌های لورفته از این گوشی می‌توان اشاره کرد که جزئیات طراحی این دستگاه را برایمان مشخص کردند. حال طراح خوش‌ذوقی به نام Ivo Marić رندرهایی براساس عکس‌های منتشرشده از نوت ۵ ساخته است و به نظر می‌رسد این اولین نگاه ما به نسخه نهایی نوت ۵ باشد.

 

image

 

این رندرها آنقدر واقعی‌اند که، همان‌طور که می‌بینید، عکس نمای جلویی رندر با تصویر لورفته از نوت ۵ مو نمی‌زند! در ادامه می‌توانید تصاویر دیگری هم ببینید که این طراح در حساب کاربری اینستاگرامش منتشر کرده است. براساس این تصاویر، سامسونگ باز هم دستگاهی با لنز بیرون‌زده از بدنه عرضه می‌کند. زبان طراحی دستگاه مشابه گلکسی اس۶ است و می‌توان این گوشی را نسخه برعکس گلکسی اس۶ اج دانست، چون در پشت لبه‌های خمیده دارد و در جلو با سطح صاف شیشه‌ای و جذاب نوت ۵ روبروییم. فریم دور دستگاه نیز، مانند نسل پیشین، فلزی است و لبه‌های تراش‌خورده در این نسخه حضور دارند. طراحی این بخش نیز بسیار شبیه اس۶ است.

در پایان نیز عکسی از نمای کنار گوشی شاهدیم که تشابه زیاد این گوشی با گلکسی اس۶ اج را نشان می‌دهد، البته با این تفاوت که خمیدگی از جلو دستگاه به بخش پشتی منتقل شده است. به نظر می‌رسد این گوشی، با این لبه‌های جذاب، خوش‌دست‌تر باشد و حس بسیار بهتری منتقل کند.

نظر شما درباره این تصاویر چیست؟ آیا طراحی عضو جدید خانواده نوت را می‌پسندید؟

 

image
image
image

 

منبع: PocketNow

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

مهدی قدیری

۱۳۹۴/۵/۲۱
جنس قاب پشتی این فبلت چیه ؟؟؟؟؟؟

mh6586

۱۳۹۴/۵/۶
سلام کسری جان داره، ولی مطمئن باش از همون زبان طراحی S6 استفاده میکنه
سری نت با قلمش خاص بدون قلم ک میشه 1 فبلت معمولی
هیف...

kasra.ra

۱۳۹۴/۵/۵
پس این قلم نداره؟؟؟؟؟