خانهاخبار
معرفی و بررسی تخصصی اپلیکیشن: سلفی گرفتن با Snapi آسان می‌شود

معرفی و بررسی تخصصی اپلیکیشن: سلفی گرفتن با Snapi آسان می‌شود

اگر از کشیده شدن دستتان هنگام سلفی گرفتن خسته شده‌اید، اگر دستتان هنگام سلفی گرفتن تکان می‌خورد یا تمایلی به استفاده از مونوپاد ندارید، اپلیکیشن Snapi راه‌حل مناسبی برای شماست! با آن قادرید تنها با باز و بسته کردن دست بهترین عکس‌های سلفی را از خود و دوستانتان بگیرید.
۱۳۹۴/۵/۴

لازمه گرفتن عکس سلفی خوب این است که بتوانید گوشی‌تان را در وضعیت مناسبی نگه دارید و فرصت لازم برای آماده شدن داشته باشید. خیلی‌ها، مثل من، که از دستشان برای نگهداشتن گوشی استفاده می‌کنند می‌دانند که این روش سلفی گرفتن خیلی مناسب نیست؛ به دو دلیل: یکی اینکه کشیده نگهداشتن دست، پیدا کردن زاویه مناسب و ثابت نگهداشتن ژست کار راحتی نیست و دوم اینکه فشار دادن شاتر فیزیکی یا لمسی گوشی در همین حالت ممکن است عکستان را به‌دلیل تکان خوردن دست یا حالت بدن خراب کند.
حتما می‌گویید چرا از مونوپاد استفاده نمی‌کنم! خب بله، سلفی گرفتن با مونوپاد بهتر و راحت‌تر است و می‌توان زاویه بهتری برای عکاسی پیدا کرد، اما همراه داشتن همیشگی مونوپاد تقریبا غیرممکن است. در ضمن استفاده از مونوپاد کم کم دارد در مکان‌های عمومی ممنوع می شود و نمی‌شود همه‌جا از آن استفاده کرد. پس چاره چیست؟
اپلیکیشن Snapi راه‌حلی مناسب برای گرفتن سلفی بدون درد وخونریزی است! با Snapi دیگر نیازی نیست از دکمه شاتر گوشی استفاده کنید، چون Snapi با فرمان دست از شما عکس می‌گیرد.

 

image

 

سلفی گرفتن با این اپلیکیشن بسیار راحت است. تنها کافی است Snapi را باز کنید، گوشی را مقابل خودتان بگیرید و سپس کف دستتان را مقابل گوشی باز و بسته کنید تا پس از شمارش معکوس، عکس شما ثبت شود.

 

image

 

Snapi را می‌توانید هم برای دوربین جلو و هم دوربین عقب استفاده کنید. همچنین این اپ می‌تواند فرمان دست شما را تا فاصله 4 متری نیز تشخیص دهد. با این قابلیت می‌شود خیلی راحت با دوستان و خانواده عکس‌های دسته‌جمعی گرفت؛ به این شکل که باید گوشی را در فاصله مناسب قرار دهید و از دور، فرمان عکس گرفتن را با باز و بسته کردن کف دستتان صادر کنید.

 

image



بخش تنظیمات اپلیکیشن بسیار ساده و خلوت است. گزینه ردیف اول مربوط به تنظیم شمارشگر معکوس است که  تعیین می‌کنید چند ثانیه پس از دادن فرمان از شما عکس گرفته شود. با انتخاب گزینه 0 Sec شمارشگر معکوس غیرفعال می‌شود و اپلیکیشن بلافاصله از شما عکس می‌گیرد، اما اگر به زمان بیشتری برای آماده شدن نیاز دارد، بهتر است شمارشگر را روی 2، 5 یا 10 ثانیه تنظیم کنید.
گزینه‌های ردیف دوم به خاموش و روشن کردن فوکوس خودکار، شمارشگر معکوس و صدای شاتر دوربین مربوط است. Snapi با تشخیص صورت شما می‌تواند روی آن فوکوس کند و سلفی‌های بهتری ثبت کند. Countdown نیز شمارشگر معکوس را خاموش و روشن می‌کند و با گزینه Shutter می‌توانید صدای چیلیک (!) عکس گرفتن را ببندید.
در Snapi، علاوه بر باز و بسته کردن دست، قادرید با لمس صفحه نیز از خودتان عکس بگیرید. این قابلیت وقتی به درد می‌خورد که فاصله شما از دوربین کمتر از 30 سانتی‌متر باشد و نتواند فرمان دستتان را تشخیص دهد. در گزینه ردیف سوم می‌توانید تعیین کنید با یک یا دو بار لمس صفحه تصویر شما ثبت شود.
ممکن است هنگام استفاده از Snapi تصویر دوربین گوشی‌تان بپرد یا چشمک بزند. اگر این‌طور است، باید در ردیف چهارم بخش تنظیمات، گزینه را از 60 هرتز به 50 هرتز تغییر دهید.
اپلیکیشن Snapi اپلیکیشنی مفید و کارا برای آنهایی است که عاشق سلفی گرفتن‌اند و می‌خواهند تصویرشان به بهترین شکل ممکن در عکس ثبت شود. اگر از گوشی اندرویدی‌ای استفاده می‌کنید که اندروید 4.1 به بالا دارد، می‌توانید با رفتن به لینک زیر Snapi را روی گوشی‌تان نصب کنید و از کار کردن با آن لذت ببرید.


دانلود اپلیکیشن Snapi از گوگل پلی استور

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

majid

۱۳۹۵/۹/۹
سلام به همه دوستان. دوستانی که اچ تسی 10 دارن و سلفی گیر گاندو 2016 دارن
میخواستم ببینم چطور باید شاتر رو با دوربین جلو ست کنم یعنی از دکمه ولوم برای زوم استفاده کنم هر کاری میکنم نمیشه به جای زوم عکس میگیره این در حالی هست که با دوربین عقب مشکلی ندارم لطفا راهنمایی کنید

آرمان

۱۳۹۴/۵/۱۹
... درسته.. خود LG G4 این ویژگی رو داره.

مقداد

۱۳۹۴/۵/۱۴
این قابلیت روی گوشی ال جی جی 4 برای گرفتن سلفی به طور خودکار موجوده

کیان

۱۳۹۴/۵/۷
بسیار عالی و کاربردی ، ممنون ازمعرفی چنین برنامه های مفیدی .

reza.mllt

۱۳۹۴/۵/۵
عالی