خانهاخبار
ال‌جی Tribute 2: ارزان‌قیمت و دوست‌داشتنی

ال‌جی Tribute 2: ارزان‌قیمت و دوست‌داشتنی

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای خرید گوشی هوشمند بودجه کاربر است. ال‌جی با معرفی گوشی جدیدش سعی می‌کند بازار گوشی‌های ارزان‌قیمت را تصاحب کند.
۱۳۹۴/۴/۳۰

شرکت ال‌جی محصولی جدید معرفی کرد: LG Tribute 2 که ممکن است در بازار آن را LG Tribute Due نیز بنامند؛ گوشی ارزان‌قیمتی که سعی می‌کند در بازار تلفن‌های هوشمند سهمی مهم به خود اختصاص دهد.
ال‌جی Tribute 2 امروز رسما و با قیمت 100 دلار به بازار می‌آید. این گوشی ارزان‌قیمت با کارایی و مشخصات خوبش می‌تواند در بازار کفه ترازو را به‌نفع ال جی سنگین کند.

 

image

 


صفحه نمایش لمسی 4.5 اینچی این دستگاه از تکنولوژی ساخت IPS LCD استفاده می‌کند و رزولوشن 480×854 پیکسلی دارد. وزن گوشی حدود 139 گرم است و، همان‌طور که انتظار می‌رود، چندان سنگین نیست. نسبت بدنه به صفحه نمایش تقریبا برابر 67 درصد است که البته کمی از زیبایی گوشی می‌کاهد، اما همچنان می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد.
سیستم عامل این محصول قدرت‌گرفته از اندروید 5.1 است که آخرین به‌روزرسانی گوگل تا قبل از معرفی اندروید M است. دوربین اصلی گوشی، که قابلیت فعال شدن با صدا نیز دارد، 5 مگاپیکسلی است و فوکوس لمسی نیز دارد. اما دوربین دوم ضعیف است و اگر به سلفی گرفتن علاقه دارید، این دوربین 0.3 مگاپیکسلی نمی‌تواند نیازهایتان را به‌خوبی برآورده کند.
استفاده از تراشه اسنپدراگون 64 بیتی با چهار هسته Cortex A-53 که سرعت پردازش 1.2 گیگاهرتزی دارد شاید نوید این باشد که Tribute 2 می‌تواند از پس پردازش اطلاعات سنگین برآید.

 

image

 


استفاده از 1 گیگابایت رم برای گوشی ارزان‌قیمت معقول است. حافظه داخلی دیوایس 8 گیگابایت است و کاربر می‌تواند 3.65 گیگابایت آن را استفاده کند؛ اما جای نگرانی نیست، چون Tribute 2 از کارت حافظه MicroSD تا سقف 32 گیگابایت پشتیبانی می‌کند. باتری 1900 میلی‌آمپری Tribute 2 می‌تواند میانگین 12 ساعت استفاده مداوم از دستگاه را فراهم کند.
دکمه‌های پاور و کنترل صدا پشت این محصول جدید قرار دارند. این طراحی پیش‌تر در گوشی‌های بالارده ال‌جی دیده می‌شد. از لحاظ نرم‌افزاری هم باید گفت این گوشی چند ویژگی پرچمداران ال‌جی را از قبیل Knock Code ،QuickMemo و... در خود جای داده است.

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Titoo

۱۳۹۴/۵/۵
چه ارزون و شیک