خانهاخبار
نکسوس فایو ۲۰۱۵: صدرنشین جدید تست بنچ‌مارک AnTuTu

نکسوس فایو ۲۰۱۵: صدرنشین جدید تست بنچ‌مارک AnTuTu

گوشی پیشتاز سال ۲۰۱۵ تا امروز، که توانسته امتیاز ۶۸۱۵۷ را از تست‌های AnTuTu کسب کند، پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس۶ است. اما ظاهرا این صدرنشینی قرار نیست بیش از این ادامه داشته باشد و تاج‌وتخت به گوشی دیگری واگذار خواهد شد. بر اساس تست‌های انجام‌شده، گوشی نکسوس ۵ سال ۲۰۱۵ با کسب امتیاز چشمگیر ۸۵۵۳۰ قرار است از این به بعد برترین گوشی وب‌سایت AnTuTu در بنچ‌مارک‌ها شناخته شود.
۱۳۹۴/۴/۲۴

در سال میلادی گذشته گوشی Meizu MX4 با امتیاز ۴۷۷۶۵ صدرنشین تست بنچ‌مارک وبسایت AnTuTu بود. گوشی دیگری که توانست تا مرز این امتیاز پیش بیاید نکسوس ۶ بود که امتیاز ۴۷۰۷۹ را از آن خود کرد. پیشتاز سال ۲۰۱۵ تا امروز، که توانسته امتیاز ۶۸۱۵۷ را از تست‌های AnTuTu کسب کند، پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس۶ است. اما ظاهرا این صدرنشینی قرار نیست بیش از این ادامه داشته باشد و تاج‌وتخت به گوشی دیگری واگذار خواهد شد. بر اساس تست‌های انجام‌شده، گوشی نکسوس ۵ سال ۲۰۱۵ با کسب امتیاز چشمگیر ۸۵۵۳۰ قرار است از این به بعد برترین گوشی وب‌سایت AnTuTu در بنچ‌مارک‌ها شناخته شود.

 

البته، برخلاف سایر گوشی‌های ذکرشده، نکسوس فایو ۲۰۱۵ هنوز به بازار عرضه نشده و جالب‌تر این است که حتی معرفی نیز نشده. جزئیاتی که تا امروز از این دستگاه شنیده‌ایم تنها شایعات و اطلاعاتی است که چند وقتی است در رسانه‌ها جریان دارد. اما حال با نگاهی به نتیجه تست AnTuTu می‌توان در خصوص مشخصات فنی این گوشی هوشمند حدس‌هایی زد. اگر نکسوس فایو ۲۰۱۵ به عالم واقع قدم بگذارد، به احتمال زیاد پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ SoC روی آن کار گذاشته می‌شود. اوایل امسال نتایج بنچ‌مارک این پردازنده را در وب‌سایت Geekbench دیده بودیم و با توان پردازشی بالای این چیپ آشناییم. 


image

 

 

فوریه امسال نیز شنیدیم شرکت ال‌جی یکی از دو گوشی نکسوسی را تولید می‌کند که امسال معرفی و عرضه می‌شوند. سوال جالبی که با دیدن نتایج منتشرشده جدید طرح می‌شود این است: اگر واقعا گوشی نکسوس فایو ۲۰۱۵ را با مشخصاتی ببینیم که می‌تواند امتیاز ۸۵۵۳۰ کسب کند، آیا تا پایان سال شاهد صدرنشینی آن در بنچ‌مارک‌ها خواهیم بود؟ بی‌شک گوشی‌های هوشمند دیگری نیز تا پایان سال خواهیم دید که از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده می‌کنند؛ گوشی‌هایی نظیر شیائومی Mi 5 و اچ‌تی‌سی Aero؛ بنابراین باید صبر کرد و دید چنین موضوعی مقام نخست نکسوس فایو را به مخاطره می‌اندازد یا نه.

منبع: PhoneArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد DDR4

۱۳۹۴/۴/۲۴
آقا اینا که همچنان رکورد می شکنن بد نیس بدونینکه ‌گوشی جی ال ایکس جی ۳ ی من رکوردش تو پنج مارک ۷۵۰۰ بوده.با دو هسته ی ۱.۲ گیگاهرتز هههه

Mehran-Classic

۱۳۹۴/۴/۲۴
به به چه شود،
چون برند محبوب من یعنی SONY بزرگ هم غول خودش یعنی Z5 رو با 820 معرفی میکنه،
SONY make.believe

amir.nasri

۱۳۹۴/۴/۲۴
به امید خدا تا آخر 94 صدهزارتارو میزنن...
:))