خانهاخبار
سامسونگ برای رقابت با اپل، گلکسی نوت 5 را زودتر معرفی می‌کند

سامسونگ برای رقابت با اپل، گلکسی نوت 5 را زودتر معرفی می‌کند

با رونمایی از آیفون‌های اپل، سرخط خبرها به این گوشی هوشمند اختصاص پیدا می‌کند و موجب می‌شود خبرهای سایر تولیدکنندگان در طوفان تبلیغاتی اپل گم شود. به همین دلیل سامسونگ تصمیم گرفته مراسم رونمایی از گلکسی نوت 5 خود را کمی زودتر برگزار کند تا با تاریخ رونمایی از آیفون‌های جدید اپل همزمان نشود.
۱۳۹۴/۴/۲۰

چندی پیش شنیده بودیم ممکن است سامسونگ تاریخ معرفی گلکسی نوت 5 خود را کمی جلوتر بیندازد تا عرضه فبلت جدید این شرکت با معرفی آیفون جدید اپل همزمان نشود و تحت تاثیر آن قرار نگیرد. اکنون وال استریت ژورنال گزارش کرده این شرکت کره‌ای ماه اوت را برای رونمایی از گلکسی نوت 5 انتخاب کرده است تا چند هفته زودتر فرصت داشته باشد نگاه‌ها را به سوی خودش جلب کند.

همه می‌دانند هنگام معرفی آیفون‌های شرکت اپل سر خط اخبار تمام سایت‌ها و خبرگزاری‌ها به گوشی هوشمند این شرکت اختصاص می‌یابد و دیگر فرصتی برای خودنمایی محصولات بقیه شرکت‌ها باقی نمی‌ماند. در چنین وضعیتی هیچ شرکتی تمایل ندارد زمان رونمایی از محصولاتش با آیفون یکی شود. سال گذشته چنین اتفاقی برای گلکسی نوت 4 سامسونگ افتاد که، به‌رسم همیشه، در هفته اول سپتامبر معرفی شد و خبرهای آن در طوفان آیفون 6 گم شد. اکنون به نظر می‌رسد سامسونگ از این جریان درس گرفته باشد، بنابراین تصمیم گرفته گلکسی نوت 5 را چند هفته زودتر از زمان همیشگی معرفی کند.

 

image

 

بر اساس گزارشات منتشرشده، فروش سامسونگ در ماه آوریل تا ژوئیه با کاهش روبرو شده است. کارشناسان بر این باورند که تخمین اشتباه این شرکت از میزان فروش پرچمداران جدیدش عامل اصلی این کاهش بوده است. گفته می‌شود در حال حاضر تعداد درخواست‌ها برای خرید گلکسی اس 6 اج چهار برابر بیشتر از گلکسی اس 6 است و عدم تامین قطعات لازم موجب شده سامسونگ نتواند به اندازه کافی مدل خمیده پرچمدار 2015 خودش را تولید کند. 

شاید با جلو افتادن معرفی گلکسی نوت 5 و جلب شدن توجه‌ها به سمت آن، مقداری از درخواست مشتریان برای اس 6 اج کاهش یابد و این شرکت بتواند در فرصت به‌دست‌آمده این کمبود را جبران کند. فکر می‌کنید این راه حل می‌تواند جایگاه گلکسی نوت 5 را در بازار، بالاتر از آیفون‌های جدید اپل قرار دهد؟

منبع: engadget

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

ahmad

۱۳۹۴/۴/۲۲
الان شما کاملا از روی تعصب نظر دادی :D وگرنه اینجور که میگی هم نیست

Hamid

۱۳۹۴/۴/۲۱
سامسونگ با تولید و معرفی بدون وقفه و زود هنگام پرچمدارانش مانند تیر خلاصی است بر پیکره پرچمداران تازه عرضه شده اش

محمد

۱۳۹۴/۴/۲۱
قابل توجه شما.
cpu اپلو سامسونگ میزنه

nima

۱۳۹۴/۴/۲۰
سلام سامسونگ خیلی چیز اشغالی حالا اگه نوت ۱۰ هم بیاد به گرد پای اپل نمیرسه نخواهد رسید من اپل ۵s خیلی عالیه و نه Samsung , sony, Huawei ,LG ,htc هیچ کدوم به درد نمیخوره اصلا اندروید به درد نمیخوره اول و اخر ios, Apple

حمید

۱۳۹۴/۴/۲۰
خیلی عالی میشه اگه زود بیاد فقط بقیه کمپانی ها هم مثل سونی سری زد۵ وهواوی با میت۸ با نوت۵ و اپل میومدن که جنگ بزرگی بر سر تصاحب مقام اول بیفته