خانهاخبار
تصویر شماتیک آیفون بعدی لو رفت؛ دوربین با بدنه هم سطح می‌شود

تصویر شماتیک آیفون بعدی لو رفت؛ دوربین با بدنه هم سطح می‌شود

انتظار داریم ماه سپتامبر شاهد معرفی آیفون ۶اس و ۶اس پلاس اپل باشیم، اما تا آن زمان آن‌قدری فرصت باقی مانده تا هر روز اطلاعات جدیدی از این گوشی‌ها لو برود. به‌تازگی تصویر شماتیکی از طراحی آیفون ۶اس لورفته است که طراحی و ابعاد آیفون جدید را نشان می‌دهد.
۱۳۹۴/۴/۱۶

در گذشته اپل نشان داد تبحر خاصی در مخفی نگهداشتن اطلاعات محصولات خود دارد، اما در یکی-دو سال اخیر به نظر می‌رسد دیگر این‌گونه نیست و هر دقیقه ممکن است اطلاعات جدیدی از محصولات این شرکت لو برود. تقریبا همه می‌دانیم که غول تکنولوژی ساکن کوپرتینو در حال آماده‌سازی نسل بعدی آیفون‌هایش به‌نام‌های iPhone 6s و iPhone 6s Plus است و طراحی این گوشی‌ها مشابه آیفون ۶ های کنونی است.

 

image

اما شب گذشته تصویری شماتیک از آیفون ۶اس منتشر شد و نشان داد برخی از شایعات درباره این گوشی اشتباه بوده است. پیش از این در خبرها شنیده بودیم آیفون ۶اس به‌واسطه داشتن تکنولوژی Force Touch به میزان ۰.۰۲ میلی‌متر ضخیم‌تر خواهد بود، اما اکنون، با دیدن این تصاویر، می‌توانیم بگوییم ضخامت آیفون ۶اس به میزان ۰.۲ میلی‌متر از آیفون ۶ بیشتر است. نکته مثبتی که در این تصاویر وجود دارد عدم بیرون‌زدگی لنز دوربین از دستگاه است که اگر در واقعیت هم چنین باشد، بسیاری از هواداران این برند از این موضوع خوشحال می‌شوند.

نکته دیگر این است که در این تصویر شماتیک دیگر خط‌های آنتن پشت آیفون را نمی‌بینیم، درصورتی که قبلا منابع دیگر از وجود آنها خبر داده بودند. هنوز مشخص نیست باید حرف کدام‌یک از این منابع لودهنده را قبول کرد! اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری از آیفون‌های بعدی داشته باشید، باید کمی دیگر صبر کنید، چراکه قطعا در روزهای پیش رو خبرهای بیشتری از آن منتشر می‌شود. انتظار می‌رود اپل آیفون ۶اس را در ماه سپتامبر معرفی کند و احتمالا از تاریخ ۱۸ سپتامبر عرضه‌اش آغاز می‌شود.

نظر شما درباره این محصول جدید اپل چیست؟

منبع: Pocketnow

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهرزاد

۱۳۹۴/۴/۱۶
اگه لنز رو بتونه داخل بدنه جا بده و دیگه بیرون زده نباشه، خییییلی خوب میشه. حیف که شیفته وان پلاس ۲ شدم :(