خانهاخبار
گوگل کروم به باشگاه 1 میلیاردی‌ها وارد شد

گوگل کروم به باشگاه 1 میلیاردی‌ها وارد شد

تا کنون 11 اپلیکیشن از میان اپلیکیشن‌های اندروید توانسته‌اند به رکورد 1 میلیارد دانلود دست پیدا کنند. حالا مرورگر کروم دوازدهمین اپلیکیشنی است که به این رکورد رسیده و این نشان از قدرت و محبوبیت کروم میان کاربران دارد.
۱۳۹۴/۴/۱۴

باشگاه 1 میلیاردی‌های گوگل پلی تا کنون 11 عضو داشت و حالا گوگل کروم اندروید دوازدهمین عضو این باشگاه پرافتخار است؛ افتخاری که شاید برای کروم باارزش‌تر از سایر اپلیکیشن‌ها باشد.

اولین نسخه آزمایشی این مرورگر را گوگل اوایل سال 2012 عرضه کرد؛ نسخه‌ای که تنها روی گوشی‌هایی قابل نصب بود که از سیستم عامل اندروید 4 استفاده می‌کردند. چند ماه بیشتر طول نکشید که گوگل کروم به مرورگر پیش‌فرض دستگاه‌های نکسوس تبدیل شد. با ورود تبلت نکسوس 7 (2012)، استارت این کار زده شد و کم‌کم سایر تولیدکنندگان تمایل پیدا کردند این مرورگر را در کنار مرورگر اینترنت پیش‌فرض خود روی محصولاتشان نصب کنند. حالا گوگل کروم نه‌تنها در دنیای موبایل بلکه روی کامپیوترهای شخصی نیز حکمران مرورگرهای اینترنتی شده و قدرتش حتی روی مرورگر سافاری اپل نیز سایه افکنده است.

 

image

 

چند هفته پیش شاهد بودیم که مسنجر Hangouts گوگل 1 میلیارد دانلود را پشت سر نهاد و به فاصله کمی مرورگر کروم اندروید نیز این رکورد را شکست. باید دید سیزدهمین اپلیکیشنی که می‌تواند به این مقام دست پیدا کند کدام اپلیکیشن است.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید شانس کدام‌یک از اپلیکیشن‌های اندروید بیشتر باشد؟ فکر می‌کنید سیزدهمین عضو این باشگاه باز هم از اپلیکیشن‌های گوگل خواهد بود یا ممکن است شانس با شرکت دیگری یار باشد؟

androidpolice.com

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Mehran-Classic

۱۳۹۴/۴/۱۵
من به گوگل اعتقاد دارم.

Kiarash

۱۳۹۴/۴/۱۴
واقعاً از کار با این مرورگر لذت میبرم
فوق العادس