خانهاخبار
فبلت LG G Pro 3، قدرتمندترین محصول اندرویدی 2015

فبلت LG G Pro 3، قدرتمندترین محصول اندرویدی 2015

پس از معرفی LG G4، کمپانی کره‌ای هنوز هم دست از رقابت نکشیده و به دنبال معرفی فبلتی قدرتمند برای مقابله با Apple iPhone 6s Plus و Samsung galaxy note 5 است. این فبلت، که LG G Pro 3 نام دارد، به نمایشگر QHD و پردازنده اسنپدراگون 820 مجهز شده است.
۱۳۹۴/۴/۱۴

اگر شما هم جزو طرفداران پروپاقرص فبلت‌ها و محصولات هوشمند با قوی‌ترین سخت‌افزار هستید، قطعا از شنیدن خبر بازگشت سری G Pro کمپانی LG خشنود می‌شوید. همان‌طور که می‌دانید، تولید این سری از فبلت‌های ال‌جی 16 ماه پیش با معرفی G Pro 2 متوقف شده بود، ولی دیروز اخباری از رونمایی پرچمدار فبلت‌های ال‌جی، یعنی G Pro 3، منتشر شده است.

اگر از علاقه‌مندان به سری G Pro باشید، به یاد دارید که نمایشگر این محصولات یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت آنها محسوب می‌شود. جی پرو 3 نیز از این قاعده مستثنی نیست و به نمایشگری 6 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 مجهز شده است که تراکم پیکسلی 490 پیکسل بر اینچ را برایش رقم می‌زند. با توجه به جای‌گیری پردازنده اسنپدراگون 820 و 4 گیگابایت فضای RAM در دل این دستگاه، جی پرو 3 را می‌توان قوی‌ترین محصول اندرویدی 2015 تا امروز دانست.

 

image

 

ال‌جی در بخش دوربین نیز کاربران را ناامید نکرده و سنسورهایی 20.7 و 8 مگاپیکسلی به‌ترتیب در عقب و جلو فبلت خود جای داده است. سنسور تشخیص اثر انگشت، اندروید 5.1 و حافظه داخلی 32 گیگابایتی قابل ارتقا نیز از جمله دیگر مشخصات این پرچمدار غول‌پیکر است.

قیمت در نظر گرفته‌شده برای جی پرو 3 معادل 790 دلار است که، با توجه به مشخصات فوق‌العاده و مقایسه آن با قیمت و قطعات Galaxy S6 Edge Samsung، می‌تواند رقیبی جدی برای کمپانی هم‌وطنش محسوب شود. از سوی دیگر، مدیران ال‌جی قصد دارند، علاوه بر بازار اسمارت‌فون‌ها، به حوزه فبلت‌ها نیز روی بیاورند و در همین راستا نسخه‌ای فلزی از LG G4 به‌نام LG G4 Note نیز با نمایشگری 5.8 اینچی روانه بازار می‌کنند. دوربین این فبلت به فوکوس لیزری با سرعت بالا و نمایشگر آن نیز به پشتیبانی از قلم اختصاصی استایلوس مجهز شده است.

منبع: phonearena.com

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

هادی

۱۳۹۴/۵/۲۴
من جی پرو داشتم فوق العاده بود
برای تنوع رفتم دنبال سامسونگ و اچ تی سی و هوآوی .واقعا جلوی ال جی صفرن
الان جی 3 دارم میخوام جی 4 بگیرم ولی با دیدن این خبر کمی مردد شدم البته بعید میدونم شرکت مدیا پردازش واردش کنه
یه نکته هم در مورد مطلب دوستمون که میگه اسنپدراگون ساخت سامسونگه . این پردازنده ساخت شرکت کوالکوم که بزرگترین سازنده پردازنده تلفن همراهه . در خوبی پردازنده های سامسونگ شکی نیست ولی جریان از این قراره

مهمان

۱۳۹۴/۴/۲۱
این هم از g pro 3 از پردازنده ی اسنپدراگون 820 استفاده کرده که ساخت سامسونگه.پس این پیروزی رو مدیون سامسونگ هست...

محمد

۱۳۹۴/۴/۱۹
الللللللللللله خیلی خوبه قیمتش هم خیلی خوبه

اشکان دواتگر

۱۳۹۴/۴/۱۸
غوله

سجاد

۱۳۹۴/۴/۱۷
اگه واقعا با این مشخصات بیاد واقعا عالیه