خانهاخبار
نسخه جدید واتس اپ در انتظار کاربران ویندوزفون

نسخه جدید واتس اپ در انتظار کاربران ویندوزفون

واتس‌اپ به‌تازگی ویژگی‌های جدیدی به نسخه ویندوزفون خود اضافه کرده است تا کاربران ویندوزی هم از همان ویژگی‌هایی برخوردار باشند که کاربران اندروید و iOS بهره می‌برند. مهم‌ترین ویژگی‌ای که به‌تازگی اضافه شده تماس صوتی است و اکنون نیز خبر می‌رسد ویژگی‌های کوچک دیگری به نسخه بتا این اپلیکیشن اضافه شده و به‌زودی به دست کاربران ویندوزفونی می‌رسد.
۱۳۹۴/۴/۱۴

مدت زیادی از اضافه کردن تماس صوتی واتس‌اپ برای کاربران ویندوزفون نمی‌گذرد و اکنون دیگر افراد بسیاری بر این گمان‌اند که نسخه ویندوزفون واتس‌اپ به‌شکل نسخه‌های اندروید و iOS این پیام‌رسان محبوب درآمده، اما این‌طور نیست. هنوز هم بخش‌های کوچک دیگری مانده که واتس‌اپ به نسخه ویندوزفون خود اضافه نکرده است.

واتس‌اپ در آپدیتی که روز گذشته برای کاربران ویندوزفون بر روی نسخه بتا اپلیکیشن خود منتشر کرد برخی ویژگی‌هایی را که کاربران ویندوزی از آنها بی‌بهره بودند اضافه کرد.

حتما تا کنون برای شما هم پیش آمده که نیاز داشته باشید تعداد زیادی از پیام‌ها را با هم حذف کنید یا آنها را برای دوستانتان ارسال کنید. تا پیش از این برای انجام دادن این کار باید پیام‌ها را تک‌تک حذف یا ارسال می‌کردید که البته بسیار خسته‌کننده بود. اما در به‌روزرسانی جدید واتس‌اپ، که فعلا به نسخه بتا محدود می‌شود، امکان ارسال چندتایی پیام‌ها یا حذف آنها اضافه شده است. تغییر دیگری که این نسخه واتس‌اپ شاهدش بوده تغییر در اموجی‌هاست که ظاهرشان تا حدودی تغییر کرده.

 

image

 

واتس‌اپ هنوز لاگ تغییرات در نسخه بتا را رسما اعلام نکرده؛ به همین دلیل نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم تغییرات نسخه جدید فقط به همین موارد محدود می‌شود، اما به‌هرحال با اضافه شدن این تغییرات واتس‌اپ ویندوزفون روزبه‌روز فاصله‌اش را با نسخه اندرویدی این اپلیکیشن کمتر می‌کند.

منبع: wmpoweruser.com

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)