خانهاخبار
ارزان‌ترین گوشی‌های اندرویدی با برند G-Five وارد بازار ایران می‌شوند

ارزان‌ترین گوشی‌های اندرویدی با برند G-Five وارد بازار ایران می‌شوند

برند G-five، که تمرکز اصلی‌اش تولید گوشی‌های میان رده با قیمت پایین است، به‌زودی گوشی‌هایش را وارد بازار ایران می‌کند.
۱۳۹۴/۴/۱۳

به‌گفته Kazam، مدیر G-five، این برند یکی از برندهای محبوب در کشور چین است و کاربران چینی بعد از هواوی و زدتی‌ای علاقه بسیاری به خرید گوشی‌های G-five نشان می‌دهند. در حال حاضر حدود صد میلیون گوشی از این برند در سراسر جهان فروخته شده است. G-five حدود 40 مدل گوشی در رنج‌های قیمتی مختلف دارد و همه این مدل‌ها در مقایسه با گوشی‌های هم‌رده خود در برند‌های دیگر از پایین‌ترین قیمت برخوردارند.

 

image

 

ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند این برند 30 و 50 دلار قیمت دارند و پیش از این در بازار هند و پاکستان فروش بالایی داشته‌اند.

Kazam، ضمن ابراز امیدواری از استقبال کاربران ایرانی از محصولات G-Five، گفت: کلیه محصولات این شرکت دارای گارانتی تعویض یک ماهه و یک سال گارانتی هستند و علاوه بر این در بسته‌بندی این گوشی‌ها قاب محافظ گوشی و محافظ صفحه نمایش وجود دارد.

قرار است گوشی‌های G-Five تا چند روز آینده رسما وارد بازار ایران شوند.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (21 نظر)

غزل اسکندری

۱۳۹۷/۳/۲۱
ببخشید میخواستم بدونم از کجا باید برای گوشیم قاب بگیرم اخه قاب گوشیم شکسته و گارد هم برای محافظت پیدا نمیشه باید چیکار کنم؟

omid

۱۳۹۶/۱۰/۲۲
سلام رضا جا این گوشی شما میگید اگه جایی پیدا کردین منم میخوام تنهای گوشی خوبی هست از نظر هنگ یا و.... گوشی عالی من دوسال داشتم یک هزار تومنی هم خرجش نکردم اصلا خراب نشدولی در اخر گوشی رو ناپدید شد یعنی گم(گوم) کردم

امین A

۱۳۹۶/۴/۱۶
سلام گوشی خوبیه عالی هست کجامیفوشن

حسین

۱۳۹۶/۳/۱۸
سلام.من تازه یکی خریده ام کارش فقط هنگ کردن هست در بدترین شرایط که آدم نیاز داره مثلا یه تماس بگیره هنگ می کنه باید دو،سه دفعه روشن خاموش کنی تا درست بشه نمی دونم چی کار کنم قیمت پایینش گلم زد حالا خیلی پشیمانم

sasan

۱۳۹۶/۱/۳
موافقم بدرد نخوره