خانهاخبار
آیپادهای اپل با رنگ‌های جدید در راه‌اند

آیپادهای اپل با رنگ‌های جدید در راه‌اند

به‌تازگی تصویری از آیپادهای اپل به دست آمده که آنها را با سه رنگ جدید آبی تیره، طلایی و صورتی نشان می‌دهد. از آنجا که تا کنون شاهد عرضه آیپادهای تاچ، نانو و شافل با این رنگ‌ها نبوده‌ایم، می‌توان امیدوار بود به‌زودی آیپادهایی با سه رنگ جدید در بازار ببینیم.
۱۳۹۴/۴/۱۳

به‌تازگی تصاویری از به‌روزرسانی آیتونز 12.2 برای اپل موزیک به دست آمده که نشان می‌دهد این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه آیپادهای خود با رنگ‌های جدید است.
هنگامی که کاربران آیپاد خود را به کامپیوتر وصل می‌کنند تصویری مشابه آنچه می‌بینید، شامل یک آپیاد تاچ با رنگ آبی تیره، یک آپیاد نانو طلایی و یک آپیاد شافل صورتی نمایان می‌شود؛ رنگ‌هایی که در حال حاضر در دسترس نیستند و این احتمال به وجود می‌آید که اپل در حال ساخت آیپادهایی با این سه رنگ جدید است.

 

image

 

اگرچه ممکن است این تصویر تنها اشتباهی فوتوشاپی باشد، با توجه به سابقه اپل و همچنین بررسی نسخه 12.1.2، مشخص می‌شود هیچ اشتباهی در کار نیست و این تصویر عمدا به آیتونز اضافه شده. هنوز مشخص نیست اپل کی قرار است آیپادهای جدیدش را معرفی کند، اما چند وقتی می‌شود که آیپاد نانو و آیپاد تاچ از فروشگاه‌های اپل کنار گذاشته شده‌اند و حالا، با دیدن این تصویر، می‌توان امیدوار بود این پخش‌کننده‌های موسیقی دوباره در دسترس خریداران قرار بگیرند.

منبع: 9to5mac

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)