خانهاخبار
شیائومی در برزیل گوشی هوشمند تولید می‌کند

شیائومی در برزیل گوشی هوشمند تولید می‌کند

شرکت چینی شیائومی تصمیم گرفته محصولاتش را فراتر از قاره آسیا عرضه کند. این شرکت به‌تازگی تولید و فروش گوشی Redmi 2 را در برزیل آغاز کرده است؛ کشوری که بازار تلفن‌های همراهش ممکن است فرصت خوبی برای رشد بیشتر شیائومی باشد.
۱۳۹۴/۴/۱۲

شیائومی، تولیدکننده محبوب گوشی‌های هوشمند چین، اکنون به فکر حضور در بازارهای سایر قاره‌های جهان است. پس از راه‌اندازی فروشگاه آنلاین وسایل جانبی در امریکا و اروپا، شیائومی گوشی‌هایش را وارد بازار برزیل کرده است؛ یعنی چهارمین بازار بزرگ تلفن‌های همراه در جهان که ممکن است فرصتی عالی برای رشد بیشتر این برند باشد.

این شرکت اعلام کرده گوشی Redmi 2 خود را از روز هفتم ژوئیه با قمیتی معادل 160 دلار در برزیل به فروش می‌رساند. این گوشی نمایشگری 4.7 اینچی با کیفیت 720p و قدرت‌گرفته از پردازنده 64 بیتی اسنپدراگون 410 به همراه 1 گیگابایت حافظه رم دارد. Redmi 2 یک دوربین 8 مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو خود دارد. اگرچه حافظه داخلی این دستگاه 8 گیگابایت است، توسط کارت حافظه microSD قابل ارتقاست. قابلیت استفاده از دو سیم‌کارت و اتصال به شبکه 4G LTE و در اختیار داشتن باتری‌ای با ظرفیت 2200 میلی‌آمپرساعت از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند است.

 

image

 

خرید Remdi 2 با این قیمت ممکن است انتخاب خیلی خوبی باشد، وقتی آن را با آیفون 6 شانزده گیگابایتی اپل با قیمت 1100 دلار مقایسه کنید. این گوشی، به‌جز برزیل، در هند نیز فروخته می‌شود و قیمتش آنجا حدود 110 دلار است.
از آنجا که مالیات کالاهای وارداتی در برزیل بسیار زیاد است، شیائومی برای اولین بار تصمیم گرفته Redmi 2 را در همان کشور و با قطعات تولیدشده کارخانجات برزیلی تولید کند. خریداران می‌توانند Redmi 2 را تنها به‌صورت آنلاین از وب‌سایت شیائومی تهیه نمایند، زیرا این شرکت قصد ندارد محصولش را در فروشگاه‌های فیزیکی عرضه کند.

منبع: DigitalTrends

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Mehran-Classic

۱۳۹۴/۴/۱۳
فروش اینترنتی بهترین گزینش اینه که مردم دیگه مجبور نیستن سودهای زیاد به مغازه دارا بدن.