خانهاخبار
پس از پایان دوره سه‌ماهه رایگان اپل موزیک، حق اشتراک نپردازید!

پس از پایان دوره سه‌ماهه رایگان اپل موزیک، حق اشتراک نپردازید!

استفاده از سرویس اپل موزیک سه ماه برای تمام کاربران رایگان است، ولی پس از پایان این دوره سه‌ماهه اپل هزینه اشتراک ماه بعدی را به‌طور خودکار از حساب کابران کسر می‌کند. بنابراین اگر می‌خواهید هزینه اشتراک این سرویس به‌طور خودکار از حسابتان کسر نشود، مراحل زیر را به‌ترتیب دنبال کنید.
۱۳۹۴/۴/۱۲

چند روز پیش اپل سرویس پخش موسیقی آنلاینش را همزمان با عرضه iOS 8.4 در دسترس کاربران قرار داد؛ سرویسی که تبلیغاتی زیادی برایش انجام شده و با تمام قدرت می‌خواهد سایر رقبا را از سر راه کنار بزند.

اگر پیگیر اخبار اپل موزیک بوده باشید، حتما می‌دانید که خدماتش، برخلاف اسپاتیفای و گوگل پلی موزیک و پاندورا، رایگان ارائه نمی‌شود و کاربران باید ماهانه مبلغ 10 دلار (یا 15 دلار برای هر خانواده) برای حق اشتراک بپردازند. با وجود این، استفاده از این سرویس در سه ماه اول کاملا رایگان است و هر فردی می‌تواند بدون پرداخت هزینه و محدودیت از خدمات اپل موزیک استفاده کند.

اما پس از پایان یافتن این دوره سه‌ماهه اپل، بر اساس نوع اشتراکی که انتخاب کرده‌اید، از شما هزینه دریافت می‌کند. پیش‌فرض این است که این هزینه به‌طور خودکار از حسابتان کسر شود. البته خوشبختانه راهی وجود دارد که پس از پایان دوره سه‌ماهه رایگان جلو کسر هزینه اشتراک از حسابتان را بگیرید!


قدم اول

ابتدا باید به حساب آیتونز خود بروید. برای این کار اپلیکیشن Apple Music را باز کنید و دکمه بالا سمت چپ را بزنید تا تنظیمات Apple ID شما باز شود. راه دیگر این است که از قسمت تنظیمات دستگاه به بخش iTunes & App Store بروید.

image


قدم دوم

در قدم بعدی به بخش View Apple ID بروید.

image

 

قدم سوم

در این بخش Subscriptions را پیدا کنید و وارد Manage شوید.

image

 

قدم چهارم

در این مرحله شما به صفحه عضویت Apple Music هدایت خواهید شد.؛ جایی که می‌توانید جزئیات اشتراک خودتان را مشاهده کنید. به‌جز مدت زمان باقیمانده از اشتراک رایگان شما، گزینه‌های اشتراک پولی این سرویس را هم مشاهده می‌کنید. با روشن بودن دکمه Automatic Renewal پس از پایان دوره سه‌ماهه رایگان هزینه اشتراک سرویس از حساب شما کسر می‌شود. برای جلوگیری از آن باید این دکمه را خاموش کنید.

image

 

قدم پنجم

در پنجره بازشده خاموش شدن این گزینه را تایید کنید.

image

 

قدم ششم

کار تمام است! حالا دیگر اپل موزیک، پس از پایان دوره سه‌ماهه رایگان، هزینه اشتراک را به‌طور خودکار از حسابتان کسر نمی‌کند.

image

 

منبع: Phonearena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Negar

۱۳۹۸/۳/۲
Vase mnm

yousef

۱۳۹۶/۱/۲۱
man vaqti mizanam manage saite Apple baz mishe Kodak konid

mobin

۱۳۹۴/۴/۱۳
chera male man eshterake 3 mahe rayegan nadare?