خانهاخبار
بدنه iPhone 6c فلزی است، نه پلاستیکی

بدنه iPhone 6c فلزی است، نه پلاستیکی

درحالی که همه نگاه‌ها به سوی آیفون 6s و آیفون 6s پلاس است، شایعات جدیدی منتشر شده که ادعا می‌کند اپل مشغول کار روی آیفونی 4 اینچی به‌نام آیفون 6c است تا به‌عنوان جانشین آیفون 5c معرفی شود.
۱۳۹۴/۴/۱۲

در ماه‌های گذشته شایعات بسیاری در مورد تولید آیفون جدید 4 اینچی شنیدیم؛ آیفونی که تاریخ عرضه‌اش را اوایل سال 2016 عنوان کرده‌اند. اکنون گزارشی منتشر شده که ادعا می‌کند اپل در پی ساخت مدل iPhone 6c است؛ مدلی که قرار است به‌عنوان جانشین آیفون ارزان‌قیمت 5c وارد بازار شود.

بر اساس این گزارش، گفته شده آیفون 6c، برخلاف 5c، از جنس پلاستیک ساخته نمی‌شود، بلکه بدنه‌اش کاملا از جنس فلز است. شایعات دیگری اشاره می‌کنند که در واقع آیفون 4 اینچی‌ای که تا کنون از آن صحبت شده همین آیفون 6c است که نمایشگر 4 اینچی رتینا دارد. گزارش‌ها حاکی است اپل قصد دارد این آیفون را (که هنوز مشخص نیست قیمت ارزانی دارد یا نه) در نیمه اول سال 2016 به بازار عرضه کند؛ زمانی که تا کنون هیچ‌گاه برای معرفی آیفون مرسوم نبوده است.

 

image

 

با اعلام این خبر، سهام شرکت فاکسکان 3.2 درصد افزایش یافت؛ شرکتی که در کنار Hon Hai Technologies یکی از تامین‌کنندگان اصلی بدنه‌های فلزی آیفون‌های اپل است و قرار است تولید و اسمبل بدنه فلزی آیفون 6c نیز به آنها سپرده شود.
در هر صورت باید صبر کرد و دید در روزهای آینده چه خبرهای دیگری از این آیفون جدید به بیرون درز می‌کند.

منبع: Phonearena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Morfin

۱۳۹۴/۴/۱۲
دوباره 5c بودم اما صبر مي كنم تا اين بياد...بياد حتما يكي مي خرم ابيش خيلي قشنگه