خانهاخبار
شایعه: تصاویری از بدنه آیفون 6s نقره ای فاش شد

شایعه: تصاویری از بدنه آیفون 6s نقره ای فاش شد

از زمانی که تیم کوک مدیریت اپل را به دست گرفت، کمتر شاهد بودیم که اپل در معرفی محصولات جدیدش خیلی محرمانه و رمزآلود رفتار کند. این بار نیز تصاویری فاش شده که بدنه آیفون جدید اپل، یعنی آیفون 6s، را نشان می‌دهد. این تصاویر، که به آیفونی نقره‌ای مربوطند، یک آیفون 4.7 اینچی نشان می‌دهند.
۱۳۹۴/۴/۱۰

تقریبا اطمینان داریم که تا دو ماه دیگر، یعنی در شهریورماه، شاهد رونمایی رسمی آیفون‌های جدید اپل خواهیم بود؛ آیفون‌هایی که احتمالا، طبق سنت نامگذاری اپل، آیفون 6s و 6s Plus نام خواهkد داشت.

روز گذشته عکس‌هایی از بدنه فلزی آیفون در برخی وب‌سایت‌های خبری منتشر شده که به آیفون 6S منتسب‌اند. در این عکس‌ها می‌بینیم که هیچ تفاوتی در ظاهر این بدنه با آیفون 6 و 6Plus فعلی وجود ندارد. با وجود اینکه در خبرها شنیدیم اپل برای ساخت بدنه آیفون ماده به جدیدی دست پیدا کرده که می‌تواند با کمکش خطوط آیفون را از روی بدنه حذف کند، این عکس‌ها نشان می‌دهند بدنه آیفون‌های جدید همچنان این خطوط را روی خود دارند.

با اینکه این عکس‌ها آیفونی اسمبل‌نشده نشان می‌دهند، به برخی سوالات از جمله اندازه پرچمدار جدید اپل پاسخ می‌دهند. در عکس‌ها بدنه آیفونی 4.7 اینچی مشاهده می‌شود که نشان می‌دهد اپل تجربه خوبی از فروش آیفون 4.7 را در سال گذشته تجربه کرده و قصد دارد این فروش موفق را با آیفون 6s تکرار کند. 

 

image

 

پیش از این شنیده می‌شد اپل احتمالا، همانند اپل واچ، از آلومینیوم 7000 در بدنه آیفون 6s استفاده خواهد کرد تا دیگر مشکلی از بابت خم شدن، که درخصوص آیفون 6 و 6Plus وجود داشت، وجود نداشته نشود. اما از روی این عکس‌ها مشخص نیست که آیا از این آلیاژ در بدنه آیفون 6s استفاده شده یا خیر.

در حال حاضر محتمل‌ترین قابلیتی که برای آیفون 6S پیش‌بینی می‌شود فورس تاچ است که در اپل واچ نیز شاهد آنیم. فورس تاچ این امکان را فراهم می‌کند که صفحه نمایش به میزان فشار واردشده حساسیت نشان دهد و در قبال آن عملکرد متفاوتی از خود نشان دهد. استفاده از دوربین قوی‌تر و صفحه نمایشی با رزولوشن بالاتر نیز از دیگر شایعاتی است که در مورد آیفون‌های جدید اپل به گوش می‌رسد. 

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

منبع: 9to5mac

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

فرامرز

۱۳۹۴/۴/۱۵
با سلام . رنج قیمتی تا چه حدود خواهد بود؟

رضا

۱۳۹۴/۴/۱۰
جیلبریک پایدار ۸.۴ اومد چرا اطلاع رسانی نکردید ؟