خانهاخبار
استفاده از مونوپاد در پارک‌های دیزنی ممنوع شد

استفاده از مونوپاد در پارک‌های دیزنی ممنوع شد

محبوبیت مونوپاد دارد به اندازه محبوبیت تلفن‌ هوشمند می‌رسد؛ وسیله‌ای که برای گرفتن عکس سلفی خوب ضروری است. با وجود این همراه داشتن و استفاده از مونوپاد در بعضی مکان‌های عمومی، به‌دلیل خطری که ممکن است برای سایرین داشته باشد، ممنوع شده.
۱۳۹۴/۴/۸

مونوپاد، یا چوب سلفی، یکی از نمادهای عکاسی عصر ما شده که به همان اندازه که خیلی‌ها از آن استقبال کرده‌اند، برای خیلی‌ها هم منفور است. با فراگیر شدن استفاده از مونوپاد، همراه داشتن آن در بعضی مکان‌های عمومی ممنوع شده که جدیدترین نمونه‌اش پارک‌های دیزنی لند در کالیفورنیا و والت دیزنی ورد در فلوریداست.

شرکت دیزنی اعلام کرده همراه داشتن مونوپاد را، به‌دلیل خطری که ممکن است برای سلامت و امنیت خانواده‌ها و بازدیدکنندگان داشته باشد، ممنوع کرده است. همان‌طور که می‌دانید، پارک‌های دیزنی بسیار پررفت‌وآمد و شلوغ‌اند و استفاده از مونوپاد برای گرفتن سلفی در فضای این پارک‌ها یا روی وسایل بازی ممکن است خطرناک باشد و به سایرین آسیب برساند.

طبق مقررات جدید، از این پس کیف بازدیدکنندگان هنگام ورود بازرسی می‌شود و این مقرارت تا ماه آینده در پارک‌های دیزنی پاریس و هنگ کنگ نیز برقرار می‌شود.

 

image

 

اگرچه مونوپاد به عکس گرفتن از خودتان خیلی کمک می‌کند و دیگر لازم نیست از رهگذران بخواهید این کار را برایتان انجام دهند، از طرف دیگر استفاده از آن در مکان‌های عمومی و شلوغ ممکن است برای سایرین ایجاد خطر کند. به‌جز دیزنی، برخی موزه‌های کشور امریکا نیز استفاده از مونوپاد را در فضای موزه ممنوع کرده‌اند. همچنین استفاده از این وسیله در مسابقات تنیس ویمبلدون امسال نیز ممنوع شده بود.

 

منبع: digitaltrends

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Mehran-Classic

۱۳۹۴/۴/۸
برای دعوا هم خوبه ها،
البته در نبود قفل فرمون. D-:

Mehran-Classic

۱۳۹۴/۴/۸
چقدر به فکر سلامت مردمن واقعا.