خانهاخبار
با ویندوز 10 موبایل به‌راحتی پرینت بگیرید!

با ویندوز 10 موبایل به‌راحتی پرینت بگیرید!

مایکروسافت همیشه از یک‌پارچه کردن نسخه‌های مختلف سیستم عامل‌های خود روی دیوایس‌ها صحبت کرده بود. اکنون با ویژگی‌های جدیدی مثل امکان پرینت به‌صورت پیش‌فرض، که در نسخه موبایل ویندوز به چشم می‌خورد، می‌توان امیدوار بود که به این هدف نزدیک شده است.
۱۳۹۴/۴/۷

با نزدیک شدن به زمان عرضه ویندوز 10، خبرها در مورد این سیستم عامل و نسخه‌های مختلفش برای دیگر دیوایس‌ها روزبه‌روز بیشتر می‌شود. مایکروسافت دوباره تصمیم گرفته نام سیستم عامل موبایل خود را به ویندوز موبایل برگرداند، نامی که تا پیش از ویندوزفون به سیستم عامل موبایل این شرکت اختصاص داشت. مایکروسافت در کنفرانس بیلد امسال خود از بسیاری از ویژگی‌های ویندوز 10 موبایل پرده برداشت، اما هنوز هم ویژگی‌های زیاد دیگری باقی مانده که در این کنفرانس فرصتی برای صحبت در موردشان فراهم نیامد.

مایکروسافت در ویندوز 10 موبایل (بیلد 10149) گزینه‌ای به‌طور پیش‌فرض برای پرینت اسناد در نظر گرفته است. بدین ترتیب آیکون پرینتر در اپلیکیشن‌هایی مثل OneNote ،Word و Excel به چشم می‌خورد که از طریق آن می‌توانید اسناد و مدارکتان را پرینت کنید یا آنها را به‌صورت PDF ذخیره کنید.

وقتی دکمه پرینت را می‌زنید، دو گزینه پیش روی شما قرار می‌گیرد: تبدیل به PDF و پرینتر من کجاست (?Where's my printer). ظاهر شدن جمله «پرینتر من کجاست؟» این احتمال را به وجود می‌آورد که مایکروسافت مشغول کار روی سرویسی پیش‌فرض در این نسخه از سیستم عامل موبایل خود است تا به کاربر امکان دهد از طریق اینترنت به پرینترهای متصل به شبکه دسترسی داشته باشد.

اگر این ویژگی به همین صورت در نسخه موبایل ویندوز مایکروسافت گنجانده شده باشد، کاربران دیگر به نصب اپلیکیشن‌های اضافه برای انجام دادن این کار نیازی نخواهند داشت. پرینت اسناد و مدارک با استفاده از پرینتر متصل در شبکه مدت‌هاست که در سیستم عامل ویندوز برای کامپیوترهای شخصی دیده می‌شود و اکنون به نظر می‌رسد مایکروسافت دارد به وعده‌اش مبنی بر نزدیک کردن هر چه بیشتر سیستم عامل ویندوز روی دیوایس‌های مختلف جامه عمل می‌پوشاند.

با اضافه شدن ویژگی‌هایی از این قبیل، آیا شما هم مثل مایکروسافت فکر می‌کنید نسخه 10 سیستم عامل موبایل این شرکت موفقیت بیشتری کسب می‌کند؟

 

image

 

منبع: windowscentral

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

Mehran-Classic

۱۳۹۴/۴/۷
خبر بسیار عالی و پر محتوا بود،
ممنون.

Mehran-Classic

۱۳۹۴/۴/۷
خبر بسیار عالی و پر محتوا بود،
ممنون.

سعید

۱۳۹۴/۴/۷
چه فایده ای داره وقتی سیستم عامل ویندوز 10 برای کامپیوتربرروی گوشی هم نباشه اگر قرار این طور باشه همون سیستم عامل آندروید یا ios بهتره

faraz

۱۳۹۴/۴/۷
ببخشید یه سوال داشتم...
برادر کوچیکتر من اون اسباب بازی بتمن رو دیده گیر داده میگه قیمتش چنده..
اگه کسی میدونه راهنماییم کنه..ممنونم

mehran1545

۱۳۹۴/۴/۷
مگه قرار نبود ویندوز 10 برای همه دیوایس ها از کامپیوتر گرفته تا موبایل یکی باشه؟!!!