خانهاخبار
آیا این مشخصات فنی Xperia Z4 Compact است؟

آیا این مشخصات فنی Xperia Z4 Compact است؟

برخلاف مدل زد ۳، که سونی آن را در دو نسخه معمولی و کامپکت معرفی کرد، برای زد ۳ پلاس یا زد ۴ نسخه کامپکت وجود نداشت. اما به نظر می‌رسد سونی در حال تدارک زد ۴ کامپکت است و این گوشی به‌زودی در هند عرضه می‌شود. مشخصات سخت‌افزاری این گوشی، که مدل آن E5663 است، به‌تازگی لو رفته و می‌توانید در ادامه آن را مطالعه کنید.
۱۳۹۴/۴/۶

به‌تازگی اطلاعات فنی یک تلفن هوشمند ساخت سونی به‌نام E5663 لو رفته است. این اطلاعات امروز، ششم تیرماه، روی وب‌سایت GFX Bench و Geek Bench نمایان شد. با توجه به مشخصات سخت‌افزاری و البته اندازه صفحه نمایش، پیش‌بینی می‌شود این اطلاعات به اکسپریا زد ۴ کامپکت مربوط باشد.

 

image

اکسپریا زد ۳ کامپکت

طبق این اطلاعات، پردازنده اصلی گوشی MediaTek MT6795 است که از ۸ هسته Cortex-A53 با فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز ساخته شده و پردازنده گرافیکی‌اش نیز PowerVR G6200 است. صفحه نمایش دستگاه نیز ۴.۶ اینچی است و رزولوشن تمام اچ‌دی دارد. همچنین در بالای این صفحه نمایش دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی قرار دارد و دوربین اصلی دستگاه نیز با رزولوشن ۲۱ مگاپیکسل عکس‌ها را شکار می‌کند. سه گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه جانبی نیز در این گوشی یافت می‌شود.

صفحه نمایش ۴.۶ اینچی و تمام اچ‌دی در Sony E5663 این شایعه را تقویت می‌کند که این گوشی جایگزین اکسپریا زد ۳ کامپکت خواهد شد که صفحه نمایشی با همین سایز اما با رزولوشن اچ‌دی دارد. همچنین احتمال دارد این گوشی به‌زودی در کشور هند عرضه شود. پیش‌تر هم در فهرست گوشی‌هایی که قرار است به‌زودی در این کشور عرضه شود نام E5663 را دیده بودیم. متاسفانه مشخص نیست غیر از هند در کدام کشورها شاهد این گوشی خواهیم بود.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند چیست؟

 

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

زهرا

۱۳۹۴/۶/۸
من منتظر یه گوشی از سونی هستم با این اندازه. اصلا گوشی های بزرگتر رو دوست ندارم.