خانهاخبار
بلومبرگ: iPhone 6S با نمایشگر Force Touch هم‌اکنون در حال تولید است

بلومبرگ: iPhone 6S با نمایشگر Force Touch هم‌اکنون در حال تولید است

چندی است اپل با قرار دادن تکنولوژی Force Touch در محصولات مختلفش و مانور تبلیغاتی روی آن سعی می‌کند این تکنولوژی را استاندارد صفحه نمایش محصولاتش کند. اکنون بلومبرگ گزارش داده که آیفون‌های جدید نیز از این قابلیت در نمایشگرشان برخوردارند و تولید اولیه آیفون‌های جدید شروع شده است.
۱۳۹۴/۴/۶

چندی است شایعاتی پیرامون آیفون‌های بعدی اپل، که احتمال دارد شهریورماه معرفی شود، به گوش می‌رسد. پیش از این در شایعات شنیده بودیم که کوپرتینویی‌ها می‌خواهند یکی از تکنولوژی‌های صفحه نمایش اپل واچ را، یعنی Force Touch، به آیفون بعدی بیاورند. حال بلومبرگ گزارشی جدید منتشر کرده که طبق آن، آیفون‌های جدید با این مدل صفحه نمایش اکنون در خط تولید اولیه قرار دارند. اگر این گزارش درست باشد، اولین مهر تایید بر شایعات مربوط به آیفون‌های جدید اپل است که به احتمال زیاد iPhone 6S و iPhone 6S Plus نام دارند.

به‌نقل از این گزارش:

شرکت اپل تولید اولیه آیفون‌های جدیدش را همراه با تکنولوژی Force Touch، که به صفحه نمایش امکان تشخیص یک بار لمس ساده از فشار روی صفحه نمایش می‌دهد، شروع کرده است. این خبر از برخی افراد آگاه نقل شده است.

آیفون‌های جدید، همانند آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس، صفحه نمایشی با اندازه ۴.۷ و ۵.۵ اینچ دارند و طراحی آنها نیز بسیار شبیه آیفون ۶ های کنونی است. همچنین، به‌گفته همین افراد آگاه، تولید انبوه آیفون‌های جدید از ماه آینده آغاز خواهد شد.

 

image

یکی دیگر از احتمالاتی که درباره این آیفون‌ها وجود دارد افزوده شدن ۰.۴ میلی‌متری ضخامت آنها به‌واسطه نمایشگر با تکنولوژی Force Touch است. البته این مقدار چندان زیاد نیست و به‌سادگی هم قابل لمس نیست. با توجه به اینکه طراحی آیفون‌های جدید مشابه آیفون‌های کنونی است، انتظار می‌رود تولید آیفون‌ها نیز به‌سرعت پیش رود؛ اما بلومبرگ معتقد است حجم تولید آیفون‌های جدید به میزان تولید صفحه نمایش‌های Force Touch بستگی دارد که احتمالا تولیدشان سخت و البته زمان‌بر است. اپل در چند وقت اخیر با اضافه کردن Force Touch به محصولاتی همچون ترک پد مک بوک ۱۲ اینچی و مک بوک پرو و البته عرضه اپل واچ با این تکنولوژی سعی کرده آن را در محصولاتش استاندارد کند و در همین راستا آیفون‌های جدید هم به فورس تاچ مجهز می‌شوند.

انتظار می‌رود اپل در ماه سپتامبر iPhone 6S و iPhone 6S Plus را معرفی کند و به احتمال زیاد هفته سوم شهریورماه نیز این دستگاه‌ها عرضه می‌شوند. علاوه بر فورس تاچ، برخی منابع دیگر از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی، رنگ رزگلد و همچنین استفاده از آلومینیوم سری ۷۰۰۰ (که مقاوم‌تر از آلومینیوم آیفون‌های کنونی است) خبر می‌دهند، اما فعلا هیچ‌کدام از آنها تایید نشده است.

نظر شما درباره آیفون ۶ اس چیست؟

 

منبع: MacRumors

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

karami_r78

۱۳۹۴/۵/۱۸
Very Goooooooooooooood

mohamad

۱۳۹۴/۴/۶
awlie

محسن

۱۳۹۴/۴/۶
اینا همه درست کو پووووووووول