خانهاخبار
اولین تصاویر از نسل بعدی Galaxy Note منتشر شد

اولین تصاویر از نسل بعدی Galaxy Note منتشر شد

هرساله نمایشگاه IFA در شهر برلین مکانی است برای معرفی پرچمداری جدید در سری گلکسی نوت سامسونگ. حال که تقریبا ۲ ماه مانده تا معرفی نسل جدید این گوشی، عکس‌هایی از Galaxy Note 5 در یک قاب محافظ منتشر شده است که جزئیات بسیاری از طراحی احتمالی آن را نشان می‌دهد.
۱۳۹۴/۴/۶

به پایان ماه ژوئن نزدیک می‌شویم و تقریبا دو ماه مانده تا نمایشگاه IFA در شهر برلین برگزار شود و گلکسی نوت جدید، به‌رسم هرسال، در این نمایشگاه معرفی شود. اگرچه همین حالا هم زمان کمی تا برگزاری این نمایشگاه باقی مانده، اطلاعات بسیار کمی از فبلت بعدی سامسونگ لو رفته و تنها خبری که از این سری گوشی‌های سامسونگ داریم، حذف نسخه Edge در این سری نوت است. با وجود این، روز گذشته وب‌سایت خبری nowhereelse اولین تصاویر پرچمدار بعدی سری نوت سامسونگ را منتشر کرد. در این تصاویر، که یک رندر از قاب محافظ برای نوت ۵ است، برخی جزئیات طراحی این گوشی لو رفته است.

 

image

 

تصویر بالا، که در واقع نوت ۵ در یک قاب محافظ را نشان می‌دهد، جذابیت چندانی از این گوشی نمایان نمی‌کند، اما می‌توان متوجه شد در طراحی این گوشی به‌شکلی محسوس از اس ۶ های سامسونگ الگو گرفته شده است.

استفاده از این طراحی جدید در نوت ۵ چندان بحث‌برانگیز نیست، چراکه پیش‌تر نیز آن را روی اس ۶ های جدید سامسونگ دیده بودیم. به این ترتیب با این طراحی بار دیگر بلندگوی گوشی از قسمت پشتی به لبه پایینی دستگاه آمده است. پیش از این نیز در گوشی نوت ۳ شاهد قرارگیری بلندگوها در قسمت زیرین دستگاه بودیم، اما در نوت ۴ بلندگو به قسمت پشتی دستگاه نقل مکان کرد. علاوه بر این، پورت ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیز به قسمت پایینی دستگاه منتقل شده است.

پیش از این برخی شایعات از حضور پورت USB Type-C در این گوشی خبر داده بودند، اما با توجه به این تصاویر می‌توان گفت حضور این پورت در نوت ۵ منتفی است. همچنین در قسمت پشتی دستگاه، همانند اس ۶، دوربین در قابی مربعی قرار دارد که از بدنه دستگاه نیز مقداری بیرون زده است. در نهایت، با توجه به تصاویر منتشرشده، می‌توان گفت گلکسی نوت ۵ نسخه بزرگ‌تر اس ۶ است که از قلم S Pen هم پشتیبانی می‌کند. متاسفانه نمی‌توان هیچ‌کدام از این تصاویر را تایید کرد و باید منتظر باشیم تا در دو ماه پیش رو عکس‌ها و اطلاعات بیشتری از نوت ۵ دریافت کنیم.

 

image

 

منبع: Pocketnow

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

M.J.B

۱۳۹۴/۴/۷
همشم که شبیه همه.یه گرند2 بگیرین بگین note 5 هس کسی دیگه نمیاد گوشی رو نگاه کنه.خخخخخ

فرید

۱۳۹۴/۴/۷
نوت 5 با گارد فلزی ، باتری غیر قابل تعویض و عدم وجود فضا برای کارت حافظه خارجی؟