خانهاخبار
ال‌جی از گوشی جدید Band Play با اسپیکرهای قدرتمند رونمایی کرد

ال‌جی از گوشی جدید Band Play با اسپیکرهای قدرتمند رونمایی کرد

ال‌جی، پس از آزمایش کردن انواع گوشی‌های هوشمند در رده‌های مختلف، حالا Band Play را معرفی کرده است که احتمالا کاربران علاقه‌مند به موسیقی خریدارش خواهند بود. این گوشی میان‌رده اسپیکرهایی قدرتمند با صدایی بلند دارد و جدیدترین هدفون‌های حرفه‌ای این شرکت نیز همراهی‌اش می‌کند.
۱۳۹۴/۴/۳

ال‌جی به‌تازگی از گوشی هوشمند جدیدش به‌نام Band Play پرده برداشت؛ گوشی‌ای که با داشتن اسپیکرهای قدرتمند 1 واتی می‌تواند صدایی صاف و پرقدرت برایتان به ارمغان بیاورد. از آنجا که مدل Band Play مشخصا برای کاربران علاقه‌مند به موسیقی ساخته شده، طبیعی است که انتظار داشته باشیم هدفون‌های باکیفیتی در جعبه‌اش وجود داشته باشد. هدفون‌های QuadBeat 3 ال‌جی، که همزمان با LG G4 از آنها رونمایی شد، قادرند، همانند اسپیکرهای فوق‌العاده این دستگاه، به کاربران بهترین حالت گوش دادن به موسیقی را ارئه دهند.

 

image


گوشی Band Paly ال‌جی نمایشگری 5 اینچی با کیفیت 720 در 1280 پیکسل دارد و از دوربین 13 مگاپیکسلی همراه با فوکوس لیزری در عقب و دوربین 5 مگاپیکسلی مخصوص گرفتن عکس‌های سلفی در جلو استفاده می‌کند. درون این دستگاه پردازنده اسنپدراگون 410 کوالکام قرار داده شده که 4 هسته 64 بیتی دارد و در کنارش نیز 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا دیده می‌شود. Band Play به باتری 2300 میلی‌آمپر ساعتی مجهز است و از سیستم عامل اندروید نسخه 5.1 بهره می‌برد.

این گوشی قرار است از اواخر این هفته در کره جنوبی با قیمتی حدود 356 دلار و در دو رنگ سیاه و سفید وارد بازار شود، ولی هنوز در مورد عرضه آن در بازار سایر کشورها اطلاعاتی در دست نیست.
نظر شما درباره LG Band Play چیست؟ فکر می‌کنید این گوشی می‌تواند انتخاب مناسبی برای گوش دادن به موسیقی باشد و با این قیمت و مشخصات ارزش خرید دارد؟

منبع: phonearena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

Mehran-Classic

۱۳۹۴/۴/۵
واقعا پشتش به تنها چیزی که شباهت نداره آیفون 5سی هستش !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مجید

۱۳۹۴/۴/۴
چقدر شبیه آیفون فایو سی هستش ...

مجید

۱۳۹۴/۴/۴
چقدر پشتش شبیه Iphone 5c هستش!

Mehran-Classic

۱۳۹۴/۴/۴
قیمتش خیلی بالاست،
البته شاید به خاطر هدفون هاش باشه.

مازیار

۱۳۹۴/۴/۴
ال جی مثل همیشه عالیه
به نظر گوشی خوبی میادش مثل مابقی گوشیهای