خانهاخبار
سامسونگ رسما از عرضه تبلت جدید Galaxy Tab E خبر داد

سامسونگ رسما از عرضه تبلت جدید Galaxy Tab E خبر داد

براساس شنیده های اخیر، سامسونگ قصد دارد در تایوان از تبلت میان رده جدیدی به نام Galaxy Tab E رونمایی کند. این تبلت، که مشخصات قدرتمندی ندارد، با اندروید کیت کت به بازار عرضه می شود. هنوز مشخص نیست آیا این تبلت خارج از بازار تایوان نیز به فروش خواهد رسید یا خیر.
۱۳۹۴/۳/۲۶

سری تبلت های گلکسی تب سامسونگ از محبوب ترین تبلت های این شرکت است که طرفداران بسیاری دارد. روزهای پیش شایعاتی شنیده می شد که سامسونگ قصد دارد عضو جدیدی به این خانواده اضافه کند. حالا این شایعات بیش از پیش به واقعیت نزدیک شده و رسما تایید شده که سامسونگ تبلت Galaxy Tab E را برای بازار تایوان تدارک دیده است.

 

با توجه به مشخصاتی که از این تبلت منتشر شده، مشخص است که با تبلتی میان رده روبروییم. از نوع پردازنده این تبلت اطلاعات دقیقی در دست نیست، اما یک پردازنده چهار هسته ای ۱.۳ گیگاهرتزی به همراه ۱.۵ گیگابایت رم بخشی از مشخصات این تبلت است. صفحه نمایش ۹.۶ اینچی از نوع TFT LCD با رزولوشن ۱۲۰۰ در ۸۰۰ پیکسل، ۸ گیگابایت حافظه داخلی٬ پشتیبانی از حافظه جانبی مایکرو اس دی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری نیز دیگر مشخصات سخت افزاری این تبلت به شمار می رود. اما در قسمت نرم افزار ظاهرا با اندروید ۴.۴ کیت کت مواجهیم که کمی عجیب به نظر می رسد، چراکه بیش از ۱ سال از عمر این نسخه اندروید می گذرد و استفاده از آن روی دستگاه های جدید در هیچ کدام از کمپانی های تولیدکننده مرسوم نیست؛ اما شاید بتوان حدس زد به علت سخت افزار نسبتا ضعیف این تبلت، برآورد شده که اندروید لالیپاپ برای آن مناسب نیست.

 

image

 

شاید کمی ناامید شویم اگر به قیمت این تبلت نگاهی بندازیم. Galaxy Tab E با قیمت ۲۲۵ دلار روانه بازار می شود، اما بدون شک با این قیمت می توان گزینه های بهتری در بازار تبلت ها یافت. در مورد اینکه این تبلت در خارج از بازار تایوان نیز عرضه می شود یا خیر اطلاعی نداریم؛ اما در مجموع شما پیش بینی می کنید فروش این تبلت میان رده بتواند انتظارات سامسونگ را برآورده سازد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)