خانهاخبار
تصاویر جدیدی از Galaxy J5 افشا شد

تصاویر جدیدی از Galaxy J5 افشا شد

اخیرا تصاویری از اسمارت فون میان رده سامسونگ به نام Galaxy J5 افشا شده که در آینده ای نزدیک روانه بازار می شود. همان طور که در تصاویر ملاحظه می کنید، از طراحی ظاهری بسیار ساده این گوشی می توان به میان رده بودن و امکانات نه چندان چشمگیرش پی برد.
۱۳۹۴/۳/۲۵

J5 چندی پیش در تصاویر TENAA برای اولین بار رونمایی شد و خبر ورودش را، پیش از هر اعلامیه رسمی، از همین طریق به کاربران داد.

 

همان طور که انتظار می رفت، پردازنده ای که برای این گوشی انتخاب شده اسنپدراگون ۴۱۰ است که هنوز به ۳۲ بیتی یا ۶۴ بیتی بودن آن اشاره ای نشده. فضای رم ۱.۵ گیگابایتی، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی قابل ارتقا، نمایشگر ۵ اینچی با کیفیت 720p، دوربین اصلی ۱۳ و دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی از جمله دیگر مشخصات Galaxy J5 است.

 

منبع تعذیه دستگاه یک باتری ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود و رابط کاربری آن نیز TouchWiz، محصول اختصاصی سامسونگ، با نسخه اندروید لالیپاپ ۵.۱ در نظر گرفته شده است. J5 همزمان با Galaxy J7 روانه بازار می شود و تنها تفاوت J7 با J5 پردازنده Marvel PXA1936 و نمایشگر ۵.۵ اینچی آن است.

 

image

 

image

 

منبع: GSMArena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

سینا

۱۳۹۵/۱۰/۱۷
بلی

saba

۱۳۹۴/۸/۲۲
کسی از این گوشی راضی هست

saba

۱۳۹۴/۸/۲۲
از این گوشی راضی هستید؟؟؟

مهـــــرداد

۱۳۹۴/۳/۲۵
ماشالا این سامسونگ هر ماه یک گوشی جدید روونه ی بازار میکنه ها !!! امروز گالکسی S6 بخری یک ماه دیگه گوشیت قدیمی میشه ! اپل اینجاش خوبه که یک گوشی میخری لاقل تا یکی دو سال جزوه گوشی های جدید محسوب میشه