خانهاخبار
شرکت TSMC تولید انبوه تراشه های A9 اپل را آغاز کرده است

شرکت TSMC تولید انبوه تراشه های A9 اپل را آغاز کرده است

طبق گزارش هایی که امروز، دهم ژوئن، از چین منتشر شده، هر دو شرکت TSMC و سامسونگ محصولات آزمایشی تراشه A9 اپل را تکمیل کرده اند. این طور که گفته شده، TSMC نسبت به سامسونگ سهم بیشتری در محصولات تولیدشده دارد. همچنین بین این دو شرکت، قیمت تولیدات TSMC کمتر نیز هست.
۱۳۹۴/۳/۲۱

طبق گزارش هایی که امروز، دهم ژوئن، از چین منتشر شده، هر دو شرکت TSMC و سامسونگ محصولات آزمایشی تراشه A9 اپل را تکمیل کرده اند. این طور که گفته شده، TSMC نسبت به سامسونگ سهم بیشتری در محصولات تولیدشده دارد. همچنین بین این دو شرکت، قیمت تولیدات TSMC کمتر نیز هست. هر سال شایعات بسیاری پیرامون این مسئله به وجود می آید که کدام یک از این دو کمپانی سهم عمده تولید محصولات اپل را از آن خود می کند. سال گذشته TSMC تولید همه تراشه های A8 اپل را، که در آیفون 6 و آیفون 6 پلاس استفاده شده، به عهده داشت.

 

image

 

در ماه آوریل، یکی از تحلیلگران موسسه KGI Securities به نام Ming-Chi Kuo گفته بود که TSMC سی درصد از تراشه های A9 را تولید خواهد کرد، اما اکنون نتایج محصولات آزمایشی چیز دیگری می گوید. علاوه بر این، در این گزارش آمده که هیچ تفاوتی بین عملکرد تراشه های ساخت TSMC و سامسونگ وجود ندارد و این در حالی است که تراشه های TSMC با استفاده از فرآیند 16 نانومتری ساخته شده اند، اما تراشه های سامسونگ با فرآیند 14 نانومتری تولید شده اند.

با توجه به نتایج اجراهای آزمایشی، TSMC از این ماه تولید انبوه تراشه A9 را آغاز کرده است. از طرف دیگر، مشخص نیست آیا سامسونگ در انتظار خبر اپل برای شروع به تولید تراشه های A9 است یا اینکه اپل قصد دارد این تراشه ها را فقط با کمک TSMC، به عنوان تنها تولیدکننده، بسازد.

 

منبع: Phonearena

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)