خانهاخبار
مرورگر Chrome روی اندروید هوشمندتر از گذشته می شود

مرورگر Chrome روی اندروید هوشمندتر از گذشته می شود

اخیرا گوگل اقدام به رونمایی از قابلیت جدیدی برای مرورگر Chrome اندروید کرده است که به کاربر اجازه می دهد نتایج دقیق تری را پیرامون کلمه کلیدی جست و جو شده مشاهده کند
۱۳۹۴/۳/۱۷

اخیرا گوگل اقدام به رونمایی از قابلیت جدیدی برای مرورگر Chrome اندروید کرده است که به کاربر اجازه می دهد نتایج دقیق تری را پیرامون کلمه کلیدی جست و جو شده مشاهده کند. این قابلیت که Touch To Search نام دارد همانند Tapfeature در دستیار صوتی Google Now عمل می کند و برای اولین بار در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل موسوم به Google I/O معرفی شد.

با توجه به صفحه ای که در آن قرار دارید و کلماتی که در آن وجود دارند در صورتی که یکی از آن کلمات را در همان لحظه جست و جو کنید، نتایج به نمایش در آمده توسط گوگل نیز مرتبط با محتوای کلی همان صفحه خواهند بود. به عنوان مثال هنگام مطالعه مقاله ای درباره کامیک های Marvel به کلمه America برخورد می کنید و برای یافتن معنی اش آن را در گوگل جست و جو می کنید. نتایج به نمایش در آمده پیرامون کلمه America درباره مرزبندی یا منطقه جغرافیایی امریکا نیستند بلکه به کامیک و فیلم سینمایی Captain America; Civil War اشاره دارند که در کامیک Marvel بدان اشاره شده است. این نوع از جست و جوی هوشمند همان قابلیت جدید گوگل به نام Touch To Search است که نتایج جست و جو را به صورت هوشمند غربال و بهینه می کند.

 

image

 

در حالی که بسیاری از کاربران هم اکنون به این قابلیت دسترسی پیدا کرده اند، به نقل از گوگل به زودی برای تمام کاربران مرورگر Chrome‌ در سراسر جهان قابل دسترس خواهد بود.

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)