خانهاخبار
ویندوز فون از نظر میزان رشد تا سال ۲۰۱۹ اندروید و آی او اس را پشت سر می گذارد

ویندوز فون از نظر میزان رشد تا سال ۲۰۱۹ اندروید و آی او اس را پشت سر می گذارد

نویسنده مهمان: به نقل از موسسه آماری IDC، سیستم عامل اندروید تا پایان سال ۲۰۱۵ با کسب ۷۹.۴ درصد از سهم اسمارت فون ها همچنان رتبه اول را به خود اختصاص خواهد داد. در نهایت بیش از ۱.۱۵ میلیارد اسمارت فون که مبتنی بر این سیستم عامل هستند در ۲۰۱۵ فروخته خواهد شد که رشدی ۸.۵ درصدی برای این پلتفرم رقم خواهد زد. از طرفی سیستم عامل iOS جدی ترین رقیب اندروید نیز با ۲۳ درصد رشد نسبت به سال گذشته، حدودا ۲۳۷ میلیون دستگاه هوشمند خواهد فروخت.
۱۳۹۴/۳/۷

نویسنده مهمان: به نقل از موسسه آماری IDC، سیستم عامل اندروید تا پایان سال ۲۰۱۵ با کسب ۷۹.۴ درصد از سهم اسمارت فون ها همچنان رتبه اول را به خود اختصاص خواهد داد. در نهایت بیش از ۱.۱۵ میلیارد اسمارت فون که مبتنی بر این سیستم عامل هستند در ۲۰۱۵ فروخته خواهد شد که رشدی ۸.۵ درصدی برای این پلتفرم رقم خواهد زد. از طرفی سیستم عامل iOS جدی ترین رقیب اندروید نیز با ۲۳ درصد رشد نسبت به سال گذشته، حدودا ۲۳۷ میلیون دستگاه هوشمند خواهد فروخت. iOS نیز با کسب ۱۶.۴ درصد از فروش اسمارت فون ها رتبه دوم در این رده بندی را به خود اختصاص خواهد داد.

 

image

 

بزرگترین رشد متوجه سیستم عامل ویندوزفون است که با آماری خیره کننده بیش از ۳۴ درصد رشد خواهد داشت. این پلتفرم با اختصاص ۳.۲ درصد از سهم بازار به خود و فروش ۴۶.۸ میلیون اسمارت فون در سال ۲۰۱۵ جایگاه سوم را پس از اندروید و iOS کسب خواهد کرد.

 

اما آینده چگونه خواهد بود و چه پلتفرمی آن را تصاحب خواهد کرد؟ طبق تحقیقات IDC در سال ۲۰۱۹ حدودا ۱.۵ میلیارد اسمارت فون اندرویدی فروخته خواهد شد که سهم ۷۹ درصدی از بازار را تصاحب خواهد کرد. این سیستم عامل در ۲۰۱۹ حدودا ۷.۵ درصد رشد خواهد داشت. IDC معتقد است iOS در تاریخ مذکور ۱۴.۲ درصد از بازار را نگه خواهد داشت که با این حساب سالانه ۲۷۴.۵ میلیون اسمارت فون به فروش خواهد رساند.

 

در نهایت پلتفرم ویندوزفون نیز در سال ۲۰۱۹ موفق به کسب ۵.۴ درصد از بازار تلفن های هوشمند خواهد شد که فروشی ۱۰۳.۵ میلیون عددی برای این سیستم عامل رقم خواهد خورد. رشد ۵ ساله مایکروسافت در این بخش ۲۴.۳ درصد خواهد بود که سه برابر رشد iOS و اندروید در مدت زمان مشابه است.

 

البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که اعداد و ارقام مذکور صرفا اطلاعاتی است که شرکت آماری IDC منتشر ساخته و احتمال وجود تغییراتی ناگهانی یا بالا و پایین رفتن اعداد مورد بحث وجود دارد. 

 

منبع: Phonearena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

سامان

۱۳۹۴/۳/۲۰
یه سر به پاساژ کربلایی بزن ولی دقیقا نمیدونم کدوم مغازه داره.

nima

۱۳۹۴/۳/۱۶
دوستان وینفونی لطفا سریع جواب بدید عجله دارم میخواستم بدونم که تو اهواز کجا مغازه ای هست که لومیا (نوکیا یا ماکروسافت) بفروشه

مهمان

۱۳۹۴/۳/۱۵
ویندوزفون نداری اینو میگی دیگه بیچاره...

مهمان

۱۳۹۴/۳/۷
ماشالله ویندوزفون

مهمان

۱۳۹۴/۳/۷
راستی سیستم عامل سیمبین مزخرفی که سالها نوکیا بهش مینازید کجای این آماره?? چرا نوکیا با اون همه دک و پز پیداش نیست?? خخخخخخخخخخخخ