خانهاخبار
جدیدترین عکس لو رفته از HTC One ME9 رنگ بندی دستگاه را نشان می دهد

جدیدترین عکس لو رفته از HTC One ME9 رنگ بندی دستگاه را نشان می دهد

جی اس ام: تقریبا هفته پیش بود که اولین تصویر گوشی سری بعدی M9 اچ تی سی با نام HTC One ME9 را دیدیم. اکنون حساب کاربری @UpLeaks در توییتر یک عکس جدید از این گوشی منتشر کرده است که رنگ بندی این تلفن هوشمند را نشان می دهد.
۱۳۹۴/۳/۵

جی اس ام: تقریبا هفته پیش بود که اولین تصویر گوشی سری بعدی M9 اچ تی سی با نام HTC One ME9 را دیدیم. اکنون حساب کاربری @upleaks در توییتر یک عکس جدید از این گوشی منتشر کرده است که رنگ بندی این تلفن هوشمند را نشان می دهد. 

 

image

 

این گوشی که برای بازار های آسیایی ساخته شده است، احتمالا با نام HTC One ME عرضه خواهد شد. از مشخصات سخت افزاری آن می توان به صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن QHD همراه با پردازنده ۸ هسته ای مدیاتک MT6795 و البته سه گیگابایت حافظه رم اشاره کرد. با این مشخصات نمی توان این گوشی را پرچمدار اچ تی سی دانست اما قطعا یکی از بهترین گوشی های این شرکت تایوانی در سال ۲۰۱۵، همین گوشی خواهد بود. 

 

image

 

همچنین دوربین اصلی دستگاه ۲۰ مگاپیکسلی ساخت توشیبا است. دوربین دوم هم هنوز مشخص نیست ۴ اولتراپیکسلی است یا همانند دیزایر آی با دوربینی ۱۳ مگاپکیسلی در جلو روبرو خواهیم بود. حافظه داخلی One ME9 هم ۳۲ گیگابایتی است و پشتیبانی از کارت حافظه جانبی هم در آن وجود دارد. این گوشی که در جلو سنسور اثر انگشت هم دارد، انتظار می رود در ماه ژوئن و در رنگ های طلایی رزی کلاسیک، ترکیب طلایی قهوه ای و خاکستری شهابی، عرضه خواهد شد.

قیمت حدودی دستگاه نیز معادل ۵۳۶ دلار خواهد بود. شما درباره این گوشی چه فکر می کنید؟ 

 

منبع: Pocketnow, @upleaks

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

parsa

۱۳۹۵/۱/۱۶
این گوشی اسم خودشو از دو مدل one m9 -one E9 گرفته که امش از اون ای از مدل دیگه یه گوشیه در حد مشخصات دو گوشی ..گوشیه بسیار خوبیه دوستم داره 1200 خرید قبل عید از همه لحاظ خوبه یکم باطریش بالاتر بود دیگه حرف نداشت عیبی روش نمیشه گذاشت با این قیمت .

محمد

۱۳۹۴/۴/۱۹
ببخشید ایا سری n تک سیم هست
ویه سوال دیگه این بهتره یا دیزایر۸۱۶

رضا

۱۳۹۴/۳/۱۴
این گوشی واقعا زیباست!!! البته امکانات بالایی هم داره

مهمان

۱۳۹۴/۳/۹
فکر کردن از عقل ناشی میشه ..

مهمان

۱۳۹۴/۳/۶
تکرار پشت تکرار بی خیال خلاقیت خلاقیت کیلویی چند.