خانهاخبار
ضمانت دریافت آخرین نسخه اندروید برای دستگاه های نکسوس به ۲ سال افزایش یافت

ضمانت دریافت آخرین نسخه اندروید برای دستگاه های نکسوس به ۲ سال افزایش یافت

– نویسنده مهمان: یکی از دغدغه های اصلی کاربران در هنگام خرید یک گوشی هوشمند، مدت زمان دریافت آخرین به روز رسانی های نرم افزاری از طرف شرکت سازنده آن گوشی است. امروز استفاده از آخرین نسخه سیستم عامل موبایل برای بسیار از کاربران امری مهم و حیاتی است و چه بسا خیلی از آنها مجبور هستند برای استفاده از جدیدترین نسخه سیستم عامل گوشی جدیدتری بخرند حتی اگر گوشی فعلی آنها پاسخگوی نیازهایشان باشد.
۱۳۹۴/۳/۴
– نویسنده مهمان: یکی از دغدغه های اصلی کاربران در هنگام خرید یک گوشی هوشمند، مدت زمان دریافت آخرین به روز رسانی های نرم افزاری از طرف شرکت سازنده آن گوشی است. امروز استفاده از آخرین نسخه سیستم عامل موبایل برای بسیار از کاربران امری مهم و حیاتی است و چه بسا خیلی از آنها مجبور هستند برای استفاده از جدیدترین نسخه سیستم عامل گوشی جدیدتری بخرند حتی اگر گوشی فعلی آنها پاسخگوی نیازهایشان باشد. اکنون به نظر می رسد گوگل قرار است این دغدغه کاربران را تا حد ممگن کم کند، البته فقط برای دارندگان دستگاه های نکسوس خود.
 
image
 
منابع خبری گزارش کرده اند که مدت زمان تضمینی دریافت به روز رسانی سیستم عامل اندروید، برای دستگاه های نکسوس به دو سال افزایش یافته است. موردی که پیش از این از طرف گوگل تنها 18 ماه ضمانت می شد و اکنون با افزایش 6 ماهه، گوشی های نکسوس 5 و نکسوس 6 که به ترتیب در اکتبر 2013 و نوامبر 2014 وارد بازار شده اند را کاندیدای دریافت نسخه بعدی اندروید (Android M) می کند.
همچنین گفته شده که گوشی ها و تبلت های نکسوس تا 3 سال پس از تاریخ انتشار سیستم عامل یا 18 ماه پس از خرید از طریق فروشگاه گوگل پلی از نظر دریافت وصله های امنیتی پشتیبانی خواهند شد. بنابراین گوشی نکسوس 4 که در نوامبر 2012 وارد بازار شده است هنوز تا چند ماه دیگر وصله امنیتی دریافت خواهد کرد.
 
اگر این شایعه صحت داشته باشد می تواند دلیل دیگر بر ارجحیت در انتخاب دستگاه های نکسوسی نسبت به دستگاه های سایر رقبا باشد که در طی این سال ها همیشه از نظر ارائه به روز رسانی با مشکل رو به رو هستند و روند ثابت و قابل اطمینانی در دستور کار خود ندارند. همچنین گفته شده است که این شایعه از درجه اطمینان بالایی برخوردار است و احتمالا گوگل قصد دارد این خبر را در کنفرانس Google I/O 2015 یا هم زمان با معرفی دستگاه نکسوس بعدی خود اعلام کند.
 
انتظار می رود که در کنفرانس پیش روی Google I/O که طی روز های 28 و 29 مه برگزار می شود چیزهایی در مورد اندروید ام و ویژگی هایی مثل فناوری تشخیص اثر انگشت، مدیریت حریم شخصی بهتر اپلیکیشن ها و بهبود کنترل صدا ببینیم و بشنویم.
 
منبع: Techradar

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۳/۴
هر نسخه از آندروید که میاد به کلی سخت افزار قوی تر نیاز داره،ورژن جدید رو بخوای رو گوشی دو سال پیش نصب کنی که واویلاست این آندروید همینجوریش هنگه.شرکت ها هم بهتره برن پشتیبانی رو از مایکروسافت یاد بگیرن که حتی واسه گوشی های پایین ردش هم تا دو سال پشتیبانی داره،نکسوس که جزو گوشی های سطح بالای اندرویده اگه پشتیبانی نشه که دیگه خیلی مسخرست

مهمان

۱۳۹۴/۳/۴
این نشون دهنده ی اینه که هر چی میخوای بگیری باید خالص و اصلیش رو بگیری مثلا گوشیه اندروید یعنی نکسوس فقط و فقط من خودم‌نکسوس ۵ دارم هیچ‌مشکلی هم‌نداره الان هم اندروید ۵.۱ روشه اصلا مشکلی نداره.

مهمان

۱۳۹۴/۳/۴
والا ما که تبلت نکسوز ۷ داریم مال سال ۲۰۱۲ هست الان اندروید ۵ داره...نکسوز ۴ هم داریم مال ۲۰۱۲ اونم اندروید ۵ هست..... اینا که سه سال و خورده ای گذشته آپدیت میشن بعد این که گفتین تازه شده تا دوسال دیگه داستانش چیه؟!؟!؟!؟!

مهمان

۱۳۹۴/۳/۴
قبلا هم که همین بود نکسوس ۴ هم اندروید ۴.۱ روگرفته کاش ارور دوربین نکسوس ۵ رو هم یه کاریش میکرد

مهمان

۱۳۹۴/۳/۴
اپل آيفونُ ٤ سال آپديت ميكنه !!