خانهاخبار
احتمال عرضه Xperia Z4 در هفته جاری در هنگ کنگ و تایوان و شایعات پیرامون آن

احتمال عرضه Xperia Z4 در هفته جاری در هنگ کنگ و تایوان و شایعات پیرامون آن

نویسنده مهمان: اگر پیگیر اخبار سونی باشید مراسم معرفی Xperia Z4 پرچمدار این کمپانی در ژاپن را به خاطر دارید که چگونه در کمال سکوت خبری و بدون هیچ حاشیه ای برگزار شد. در آغاز شایعاتی از اختصاص این گوشی به کشور و بازار ژاپن به گوش می رسید اما ظاهرا پای آن به دیگر کشور های آسیایی نیز باز خواهد شد.
۱۳۹۴/۳/۱

نویسنده مهمان: اگر پیگیر اخبار سونی باشید مراسم معرفی Xperia Z4 پرچمدار این کمپانی در ژاپن را به خاطر دارید که چگونه در کمال سکوت خبری و بدون هیچ حاشیه ای برگزار شد. در آغاز شایعاتی از اختصاص این گوشی به کشور و بازار ژاپن به گوش می رسید اما ظاهرا پای آن به دیگر کشور های آسیایی نیز باز خواهد شد. ابتدا به نظر می رسید سونی قصد دارد پرچمدار جدیدی جدا از Xperia Z4 برای عرضه جهانی معرفی کند که هنوز خبری از آن نبوده و فعلا همین گوشی بازار آسیا را در خواهد نوردید!

 

image

 

رسانه های هنگ کنگ و تایوان دعوت نامه ای از طرف سونی مبنی بر معرفی و عرضه این گوشی در این کشور ها دریافت کرده اند که هفته آینده مراسم آن برگزار خواهد شد. احتمال دارد در بازار این دو کشور نام +Xperia Z3 جایگزین Z4 شود.

 

پیش تر نیز گزارشاتی مبنی بر عرضه اکسپریا Z4 با نام اکسپریا +Z3 در بازار جهانی منتشر شده بود حال آنکه تبلت Xperia Z4 Tablet با همین نام در بازار جهانی حضور خواهد داشت.

 

در حالی که Z4 نیز همانند Z3 و مدل های پیشین سری Z با طراحی OmniBalance روانه بازار می شود از نمایشگری ۵.۲ اینچی برخوردار شده که رزولوشن 1080p دارد. جدیدترین پردازنده کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۱۰ به عنوان مغز متفکر Z4 انتخاب شده که در کنار رم ۳ گیگابایتی، سنگین ترین اعمال را به انجام خواهد رساند.

حافظه داخلی 32/64 گیگابایتی قابل ارتقا، دوربین اصلی ۲۰.۷ مگاپیکسل، دوربین جلوی ۵.۱ مگاپیکسلی، پشتیبانی از اتصالات پرسرعت LTE و باتری 2930mAh از جمله دیگر مشخصات Xperia Z4 هستند.

 

منبع: GSMArena

 

در همین رابطه:
آیا هفته آینده سرانجام شاهد معرفی رسمی Xperia Z4 خواهیم بود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۳/۴
خب چرا این قدر به ظاهر سونی گیر می دین ایفون که سلطان ساختن گوشی با شکل تکراریه رو بچسبین

مهمان

۱۳۹۴/۳/۲
تا قبل از اینکه اسمشو بخونم، فکر میگردم Z1هست. خخخخخخ

مهمان

۱۳۹۴/۳/۱
تکراری--فقط--تکرار

مهمان

۱۳۹۴/۳/۱
سری زد سونی بی نظیر از نظر کیفیت ساخت و سخت افزار و نرم افزار گوشی ای که حداقل 5 سال جوابگوی نیازهای روزمره شماست

مهمان

۱۳۹۴/۳/۱
دوباره میخواد به گوشی کسل کننده با ظاهر تکراری بده که فقط سخت افزارش قوی شده سونی کی میخواد بفهمه مردم دنبال نوآوری هستن ...