خانهاخبار
سامسونگ در حال آماده کردن یک تبلت جدید با پردازنده اینتل است

سامسونگ در حال آماده کردن یک تبلت جدید با پردازنده اینتل است

نویسنده مهمان: اخیرا نام یک تبلت مرموز از سامسونگ به نام CHOPIN-LTE در بنچمارک GeekBench افشا شده که پردازنده ای ۶۴ بیتی از محصولات Intel را در دل خود جای داده است. این پردازنده که با نام Intel Atom X5-8500 شناخته می شود روی فرکانس ۲.۲۴ گیگاهرتز کلاک شده و کد Cherry Trail را در خط تولید سامسونگ به خود اختصاص داده است.
۱۳۹۴/۳/۱

نویسنده مهمان: اخیرا نام یک تبلت مرموز از سامسونگ به نام CHOPIN-LTE در بنچمارک GeekBench افشا شده که پردازنده ای ۶۴ بیتی از محصولات Intel را در دل خود جای داده است. این پردازنده که با نام Intel Atom X5-8500 شناخته می شود روی فرکانس ۲.۲۴ گیگاهرتز کلاک شده و کد Cherry Trail را در خط تولید سامسونگ به خود اختصاص داده است. این پردازنده قدرتمند ۴ هسته دارد و از تکنولوژی معماری ۱۴ نانومتری بهره می برد. 

 

image

 

تبلت مذکور به مودم داخلی Intel XMM 726x LTE مجهز شده و چیپی که پردازنده اش را حمل می کند Atom X5-Z8500 نام دارد. فضای رم ۴ گیگابایتی و پردازنده رویایی آن نشان از پرچمدار بودن این تبلت دارد. اندروید لالی پاپ نسخه ۵.۱ نیز به صورت پیش فرض روی تبلت قرار گرفته است.

 

سامسونگ سال گذشته قوی ترین تبلت های خود سری Galaxy Note را با پردازنده های اختصاصی خودش یعنی Exynos ها روانه بازار کرد. به نظر می رسد اکنون سیاست های سامسونگ تغییر کرده و به محصولات قدرتمند اینتل روی آورده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در روزهای آینده جی‌ اس ام را دنبال نمایید.

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۳/۳
زنده باد اپل ولی لایک نداره که سیبو گاز بزن البته چون این سیب گاز خورده و دهنی هست بندازش تو آشغال دونی بیا سامسونگ بخر زندهباد سامی که اپلو به زانو در آورده

مهمان

۱۳۹۴/۳/۲
من نسل فعلی تیبل نوت رو دارم اونوقت هنوز ادروید 4.3 دارم چرا آپدیت نمیاد؟samsung galaxy note p601

مهمان

۱۳۹۴/۳/۲
در برابر ایپد های قدرتمند اپل حرفی برای گفتن ندارد...لایک بزن+++ زنده باد سیب

مهمان

۱۳۹۴/۳/۱
سامسونگ + اینتل=ابرقدرت بی پایان