خانهاخبار
نسل جدید HTC J Butterfly در ژاپن معرفی شد؛ ضد آب و قدرتمند

نسل جدید HTC J Butterfly در ژاپن معرفی شد؛ ضد آب و قدرتمند

جی اس ام: با معرفی نسل جدید HTC J Butterfly اکنون ما هم گیج شده ایم که دقیقا کدام گوشی پرچمدار اچ تی سی در سال ۲۰۱۵ است. این گوشی امروز معرفی شد و فقط مخصوص بازار ژاپن خواهد بود.
۱۳۹۴/۲/۲۴

جی اس ام: با معرفی نسل جدید HTC J Butterfly اکنون ما هم گیج شده ایم که دقیقا کدام گوشی پرچمدار اچ تی سی در سال ۲۰۱۵ است. این گوشی امروز معرفی شد و فقط مخصوص بازار ژاپن خواهد بود. 

 

image

 

برای شروع باید بگوییم این گوشی قدرتمند اولین گوشی اچ تی سی است که کمبو صفحه نمایش QHD با تکنولوژی Super LCD 3 با اسنپ دراگن ۸۱۰ را دارد. پیش تر، این شرکت تایوانی دو گوشی با صفحه نمایش QHD معرفی کرد اما هردوی آنها از پردازنده MediaTek استفاده می کنند. سایز این صفحه نمایش هم ۵.۲ اینچ است و بین One M9 و One E9 Plus قرار می گیرد. همچنین سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی هم در این گوشی موجود است و میزان حافظه داخلی را می توان از طریق مایکرو اس دی افزایش داد. 

از نظر دوربین این گوشی هیجان انگیزتر هم می شود. دوربین پشتی دستگاه ۲۰.۲ مگاپیکسلی است. علاوه بر این سنسور ۲۰ مگاپیکسلی، یک دوربین دیگر نیز در زیر آن وجود دارد و وظیفه آن عکس برداری جزئیات بیشتر است تا بعد از عکاسی، بتوانید با نرم افزار دوربین، افکت ها و تنظیمات خاصی مانند تغییر فوکوس را اعمال کنید. این مکانیزم دقیقا مشابه HTC One M8 است. فیلم برداری 4K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه هم در این گوشی پشتیبانی می شود. در جلوی گوشی نیز یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی مشابه دیزایر آی قرار گرفته با این تفاوت که دیگر از فلش دوگانه خبری نیست. 

بدنه پلی کربناتی جی باترفلای، ابعادی برابر ۱۵۱ × ۷۳ × ۱۰.۱ میلی متر دارد و وزن دستگاه هم ۱۶۲ گرم اندازه گیری شده است. علاوه بر اینها، این بدنه پلی کربناتی توانسته استاندارد های IP55 و IP57 را کسب کند. در نتیجه این گوشی قدرتمند در برابر آب و گرد و غبار هم مقاوم خواهد بود. رنگ هایی که این دستگاه در آن عرضه می شود نیز آبی، قرمز و سفید است و تمامی رنگ ها در بدنه ای براق عرضه می شوند. 

 

image

 

باترفلای باتری با حجم ۲۷۰۰ میلی آمپر دارد که طبق گفته اچ تی سی در ۱۱۰ دقیقه از صفر تا صد شارژ می شود. در نهایت می توان گفت امضای اچ تی سی یعنی بلندگوهای دوگانه در جلو نیز، این بار هم وجود دارند و نحوه قرار گیری آنها مشابه گوشی Desire Eye است. 

HTC J Butterfly در وب سایت اوپراتور ژاپنی KDDI معرفی شده و زمان عرضه آن هم اواسط خرداد تعیین شده است. هنوز خبری از عرضه جهانی این گوشی قدرتمند نیست اما امیدواریم اچ تی سی این گوشی یا حتی نسخه ای مشابه را برای بازار های جهانی عرضه کند. شما درباره نسل جدید HTC J Butterfly چه فکر می کنید ؟

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (34 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۳/۳
سونیz3یلی گوشی خوبیه تو خریدش شک نکن از همه نظر عالیه به خصوص رنگ مسی اش که خیلی خوشگله

مهمان

۱۳۹۴/۲/۳۰
سلام بچه ها من میخوام گوشی بگیرم با دوستم! دوستم میگه htc one m8 بگیرم من خودم نظرم رو sony z3 بود ولی بهم میگفتن میخوای چش بازارو دراری؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! اخه سونی دیگه چه!!!!! بعدم نظر دیگم رو note 4 بود اونم خیلی بزرگه تو جیب جا نمیشه!!!!!!!!!!! اخه یکی از دوستم داره تو جیبش جا نمیشه اگه هم بشه سوار موتور که میشه در میاره!!!!!!!!!!! حالا نظر شما دوستان جیشه ایا htc one m8 گوشی خوبی هست و یا ارزش خرید داره؟؟؟؟؟ ممنون میشم جوابمو بدین

مهمان

۱۳۹۴/۲/۳۰
سلام خدمت دوستان واقای بنیامین به نظر من صبر کن تا دوتاش بیاد توی بازار و هر دو رو از نزدیک ببین بعد انتخاب کن به نظر این حقیر m9plus گوشی عالی از اب در میاد و صدرصد مقاومت در برابر پاشیده شدن اب رو داره و میتونی زیر بارون هم ازش استفاده بکنی اما اگه میخوای توی استخر ازش استفاده بکنی برو سراغ باتر فلای اما با احتیاط چون سونی زد تری رو من زیر اب شستمش اب رفت زیر ال سی دی وصفحه کامل رنگش تغییر کرد و بعد چند روز تقریبا درست شد تازه این سونی بود که اینهمه ادعای ضد اب بودن گوشیهاش سر به فلک کشیده،پس دوست عزیز بیشتر تحقیق کن بعد تصمیم بگیر،نمیگم سونی بده یا اچ تی سی بده اچ تی سی واقعا گوشیهای خوبی میزنه اما ادعای ضد اب بودن گوشی به نظر من ادعای درستی نیست،شرمنده متنم زیاد طولانی شد،دوستدار شما محسن

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۸
ولی فک کنم شما خوابی!!!!!!!!! چند ساله که اچ تی سی اسپانسر لیگ قهرمانان اروپا هست!!! والا من چند تا تبلیغات دیدم که مسی و رونالدو داشتن سامسونگ s5 رو تبلیغ میکردن!!! جالب اینجاست که همین دو نفر تو تبلیغ بعدیشون شامپو رو تبلیغ میکردن!!!!!! یعنی بین s5 و شامپو نباید فرقی باشه؟؟؟؟؟!!!!!!! والا به خدا

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۸
شما یا خوابی یا بقیرو خواب فرض کردی ! فعلا که این اچ تی سی تو تبلیغات خفه کرده خودشو ، بازیایه لیگ فهرمانان اروپارو نمیبینی ، دور تا دور زمین تبلیغ اچ تی سی ام 9 عه و کلا اسپانسر اصلی این مسابقاته تو این دوره ! حالا اگه بلدی با خودت حساب کن کی داره بیشتر هزینۀ تبلیغات میکنه ، این یا سامسونگ که فقط تبلیغات تلوزیونی داره و تیزرایه ساخت خودشو پخش میکنه !