خانهاخبار
گوگل اولین گوشی اندروید وان را برای بازار اروپا معرفی کرد

گوگل اولین گوشی اندروید وان را برای بازار اروپا معرفی کرد

– نویسنده مهمان: گوگل اولین اسمارت فون اندروید وان خود را که برای اروپا ساخته شده است معرفی کرد (البته Karbonn Spakle V پیش از این برای بازار هند ساخته شده بود و به طور غیر رسمی در اروپا به فروش رسید). این گوشی جدید General Mobile 4G نامیده می شود و از این هفته یعنی 15 مه در ترکیه در دسترس قرار خواهد گرفت.
۱۳۹۴/۲/۲۳
– نویسنده مهمان: گوگل اولین اسمارت فون اندروید وان خود را که برای اروپا ساخته شده است معرفی کرد (البته Karbonn Spakle V پیش از این برای بازار هند ساخته شده بود و به طور غیر رسمی در اروپا به فروش رسید). این گوشی جدید General Mobile 4G نامیده می شود و از این هفته یعنی 15 مه در ترکیه در دسترس قرار خواهد گرفت. اگر چه بخش عظیمی از کشور ترکیه در آسیا قرار گرفته و بخش کوچکی از آن در اروپا است اما گوگل عرضه گوشی جدید خود را به اروپا مرتبط می داند و آن را "اولین گوشی اندروید وان برای کشورهای اروپایی" می خواند.
 
image
 
گوشی General Mobile 4G اندروید 5.1.1 لالی پاپ را از همان ابتدا و در هنگام عرضه بر روی خود دارد (این گوشی تا دو سال از به روز رسانی نرم افزاری بهره خواهد برد).  همچون دیگر گوشی های اندروید وان این گوشی نیز یک نمونه رده بالا نیست اما نسبت به گوشی های قبلی ویژگی های پیشرفته تری را به خود اختصاص داده است. General Mobile 4G از صفحه نمایشی 5 اینچی از نوع IPS با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل، دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی، دوربین عقب 13 مگاپیکسلی، پردازنده چهارهسته ای اسنپدراگن 410، 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا و باتری 2500 میلی آمپری بهره می برد. این گوشی ابعاد 140.5 در 69.75 در 9.3 میلی متر دارد و پوشش بدنه پشتی آن چرم مصنوعی است. 
 
اما همانطور که این گوشی ویژگی هایی بهتر از سایر گوشی های اندروید وان را به خود اختصاص داده است قیمت آن نیز از آن ها بیشتر است و احتمالا حدود 260 دلار خواهد بود.
گوشی های اندروید وان به جز کشورهای هند و ترکیه، در کشورهای بنگلادش، نپال، سری لانکا، اندونزی و فیلیپین در دسترس مردم قرار گرفته اند و به زودی به دیگر بازارها نیز راه خواهند یافت.
 
منبع: Phonearena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۳
ترکیه که وضعش از ما بهتره که...

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۳
جالب بود

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۳
اندروید وان چیه؟!