خانهاخبار
اپلیکیشن Snap Me Up ایده خلاقانه ای برای بیدار شدن از خواب ارائه می کند

اپلیکیشن Snap Me Up ایده خلاقانه ای برای بیدار شدن از خواب ارائه می کند

– نویسنده مهمان: ساعت 7 صبح است و زمان بیدار شدن از خواب فرارسیده، اما اول اجازه بده یک سلفی بگیرم! خیلی از ما صبح ها برای رفتن به مدرسه، دانشگاه و یا محل کار باید صبح خیلی زود از خواب بیدار شویم. بیدار شدن از خواب برای خیلی ها حتی با گذشت سالهای زیاد باز هم تبدیل به عادت نمی شود. حالا برنامه ای برای کسانی که همیشه صبح سخت از خواب بیدار می شوند با ایده ای جدید مطرح شده است.
۱۳۹۴/۲/۲۲
– نویسنده مهمان: ساعت 7 صبح است و زمان بیدار شدن از خواب فرارسیده، اما اول اجازه بده یک سلفی بگیرم!
خیلی از ما صبح ها برای رفتن به مدرسه، دانشگاه و یا محل کار باید صبح خیلی زود از خواب بیدار شویم. بیدار شدن از خواب برای خیلی ها حتی با گذشت سالهای زیاد باز هم تبدیل به عادت نمی شود. حالا برنامه ای برای کسانی که همیشه صبح سخت از خواب بیدار می شوند با ایده ای جدید مطرح شده است. این برنامه که Snap Me Up نام دارد فعلا فقط با سیستم عامل اندروید کار می کند. این اپلیکیشن اینطور عمل می کند که صدای زنگ یا همان آلارم فقط در صورتی متوقف می شود که شما یک سلفی بگیرید. تقریبا هیچ کس موقع بیدار شدن از خواب در بهترین وضعیت ظاهری خود نیست، هرچند ظاهر بعضی از افراد تازه بیدار شده خیلی هم نامرتب و خواب آلوده نیست. این برنامه رایگان اندرویدی از یک ابزار تشخیص چهره استفاده می کند تا مطمئن شود شما از گربه  یا خرس عروسکی خود، به جای چهره واقعی و خسته تان عکس نمی گیرید. به محض اینکه سلفی را بگیرید آلارم خاموش می شود.
 
image
 
همه ما احساسی که صبح پس از خاموش کردن صدای زنگ به ما دست می دهد را می شناسیم. ترکیبی از تنفر، خشم، سردرگمی و شاید شکرگذاری برای اینکه می دانیم دلیلی برای بیدار شدن از خواب داریم. اما با همه این احساس ها، بیدار شدن از خواب برای خیلی ها در بیشتر مواقع لذت بخش نبوده است. سالهای زیادی است که ما به دنبال یافتن راهی هستیم که به شکل ملایم تر و آرام تری ما را از خواب بیدار کند. همه چیز، از صدای ساده بارش باران گرفته تا دستگاه های خاصی در این زمینه طراحی شدند تا شما را وقتی در سبک ترین مرحله خوابتان هستید بیدار کنند، اما Snap Me Up غرور و خودبینی را به این معادله وارد کرده است.
 
هدف این برنامه در واقع ایجاد یک ساعت زنگ دار نیست که لزوما موثرتر از بقیه روش ها و برنامه ها باشد. نکته جالب این برنامه احتمالا آلبوم ذخیره شده از عکس های صورت شما با عنوان  "من تازه بیدار شدم" و شاید به اشتراک گذاری این آلبوم با دوستانتان بر روی صفحات شبکه های اجتماعی است. تصور کنید قبل از رفتن به محل کار یا مدرسه با ارسال عکس خواب آلوده خود تعداد زیادی "صبح به خیر" از دوستانتان که آنها هم عکس های خواب آلود خود را ارسال کرده اند، دریافت می کنید.
 
این برنامه در واقع استفاده ثابت قدم و روزانه از تکنولوژی مدرن و رسانه های اجتماعی را به اتاق شما می آورد. اگر شما نگران استفاده روزانه از تکنولوژی و ایده به اشتراک گذاری تصاویر خواب آلوده خود نیستید می توانید Snap Me Up را به صورت رایگان از فروشگاه گوگل پلی دانلود کنید.
 
منبع: Digitaltrends

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۴
اونایی ک میگن همه برنامه ها اول واسه ای او اس میاد کوشن ها????????

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۳
اینطوری که اعصاب آدم بیشتر خورد میشه ... انقدر آلارم بده تا سلفی بگیری ... شاید یه روز حوصله اینکارو نداشته باشی ! بیشتر رو اعصابه !

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۲
من دانلودش کردم امیدوارم به دردم بخوره