خانهاخبار
شیائومی فبلت جدید خود یعنی Mi Note Pro‌ را در چین عرضه کرد

شیائومی فبلت جدید خود یعنی Mi Note Pro‌ را در چین عرضه کرد

– نویسنده مهمان: در روزهای میانی ماه ژانویه سال جاری شیائومی در کنار گوشی Mi Note از مدل Mi Note Pro نیز پرده برداری کرد. از آن تاریخ تاکنون وب سایت های متعددی به Mi Note دست پیدا کرده و نقد و بررسی های مختلفی در مورد آن نوشته و منتشر کرده اند. اما Mi Note Pro هنوز که هنوز است مدلی است که از دسترس منتقدان و بررسی کنندگان دور مانده است. ظاهرا این انتظار قرار نیست بیش از این ادامه پیدا کند و امروز شاهد خبر عرضه این دستگاه در کشور چین هستیم.
۱۳۹۴/۲/۱۶
– نویسنده مهمان: در روزهای میانی ماه ژانویه سال جاری شیائومی در کنار گوشی Mi Note از مدل Mi Note Pro نیز پرده برداری کرد. از آن تاریخ تاکنون وب سایت های متعددی به Mi Note دست پیدا کرده و نقد و بررسی های مختلفی در مورد آن نوشته و منتشر کرده اند. اما Mi Note Pro هنوز که هنوز است مدلی است که از دسترس منتقدان و بررسی کنندگان دور مانده است. ظاهرا این انتظار قرار نیست بیش از این ادامه پیدا کند و امروز شاهد خبر عرضه این دستگاه در کشور چین هستیم. گفته می شود که شیائومی، Mi Note Pro را ۲۹۹۹ یوان، معادل ۴۸۰ دلار قیمت گذاری کرده و در مورد عرضه جهانی و چند و چون آن فعلاً صحبتی به میان نیامده است.
 
image
 
از نام Mi Note Pro مشخص است که به هنگام صحبت در مورد مشخصات فنی دستگاه، از اعداد و ارقام بالایی حرف به میان خواهد آمد. این مشخصات با صفحه نمایش QHD با اندازه ی ۵.۷ اینچ و تراکم ۵۱۵ پیکسل در هر اینچ آغاز می شوند. قلب تپنده این دستگاه پردازنده ی ۶۴ بیتی اسنپ دراگن ۸۱۰ است که بر روی فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز تنظیم شده است. کمک حال این چیپ در پردازش های گرافیکی واحد گرافیکی آدرنو ۴۳۰ خواهد بود. رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، دوربین پشت ۱۳ و دوربین جلوی ۴ مگاپیکسلی (مجهز به لرزش گیر)، باطری ۳۰۹۰ میلی آمپری و اندروید ۵ با رابط کاربری MIUI سایر مشخصاتی هستند که این دستگاه شامل می شود.
 
image
 
شیائومی در زمینه گوشی های میان رده تبدیل به یکی از رقیبان سرسخت سامسونگ در چند وقت اخیر شده و سهم بزرگی از کاربران را به سمت خود کشانده است. مشخصات ذکر شده برای Mi Note Pro و حتی Mi Note دستگاه هایی را ترسیم می کند که می توانند قدم های بعدی شرکت در همین مسیر باشند و همچنان جامعه نه چندان کوچکی از کاربران را هوادار محصولات شیائومی نگه دارند. 
 
منبع: Pocketnow
 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

reza2047

۱۳۹۴/۲/۱۶
منتظر ورودش به بازار چین هستم وقتی اومد حتما میخرمش واقعا محصولاتش بی نظیره یه mi3 شصت و چهار گیگش دارم رودست نداره

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱۶
چینیه خوشگل