خانهاخبار
سامسونگ گلکسی اس۶ با مشکلی در قسمت رم دستگاه مواجه است

سامسونگ گلکسی اس۶ با مشکلی در قسمت رم دستگاه مواجه است

– نویسنده مهمان: در شرایطی که نکته های مثبت بسیاری در مورد دو دستگاه گلکسی اس۶ و گلکسی اس۶ اج دیده ایم و عمده افراد و سایت های تکنولوژی نظر مثبتی نسبت به این گوشی ها دارند، اخیراً سامسونگ به طور رسمی اعلام کرده که کاربران هر دو گوشی فوق با مشکلی اساسی در رابطه با رم دستگاه که منجر به کند شدن کلی گوشی و کرش کردن گاه و بی گاه اپلیکیشن ها می شود مواجه هستند.
۱۳۹۴/۲/۱۳
– نویسنده مهمان: در شرایطی که نکته های مثبت بسیاری در مورد دو دستگاه گلکسی اس۶ و گلکسی اس۶ اج دیده ایم و عمده افراد و سایت های تکنولوژی نظر مثبتی نسبت به این گوشی ها دارند، اخیراً سامسونگ به طور رسمی اعلام کرده که کاربران هر دو گوشی فوق با مشکلی در رابطه با رم دستگاه که منجر به کند شدن کلی گوشی و کرش کردن گاه و بی گاه اپلیکیشن ها می شود مواجه هستند. مشکل از آن جایی ناشی می شود که رم ۳ گیگابایتی این گوشی ها بسیار سریع و بدون آن که در انتهای آن تخلیه ای صورت بگیرد، سریعاً پر می شود و مجالی برای نفس کشیدن پردازنده باقی نمی ماند.
 
image
 
اس۶ و اس۶ اج نیز مشابه تمامی گوشی های اندرویدی دیگر از مکانیزمی بهره می برند که با ذخیره اطلاعات اپلیکیشن ها در حافظه رم موجب سرعت بخشیدن به روند جابجایی بین اپلیکیشن ها یا تب های مختلف مرورگر به هنگام وب گردی می شود. اما شیوه انجام درست این کار در این است که با متوقف شدن اجرای یک اپلیکیشن اطلاعات مربوط به آن نیز از حافظه رم پاک شود. ظاهراً این بخش از کار چیزی است که در اس۶ و اس۶ اج انجام نمی گیرد.
 
سامسونگ پس از آشکار شدن این موضوع صادقانه مشکل را به گردن گرفته و در صفحه فیس بوک خود مربوط به کشور انگلیس نوشته است:
"آپدیت های کوچکی جهت رفع کردن مشکلات مربوط به پایداری و عملکرد دستگاه در دست توسعه است. برای اطلاع از عرضه این آپدیت ها بخش Update now گوشی واقع در Settings > About device > Software update را چک کنید."
 
اگر چه این موضوع چیزی نیست که کاربران را خوشحال کند، اما نقطه روشن قضیه در این است که ظاهراً مشکل یاد شده با یک آپدیت ساده نرم افزاری به صورت OTA حل خواهد شد. 
 
منبع: CultofAndroid
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (60 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱۴
ببخشید پس کی میاد.من که ده بار چک کردم

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱۴
اصلا جای ناراحتی نداره چون مشکل داخل طراحی رام بوده و با یک آپدیت ساده کاملا برطرف میشه

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱۴
G4 که فعلأ تمام گوشیارو انداخته زمین just LG الجیه که همیشه فکر آینده گوشی هاو میکنه.

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱۴
just htc m9

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱۴
سلام بخداي احد الواحد ايفون ٦ نداري!!!!!