خانهاخبار
آیا G4 ال جی را سربلند می کند؟ ال جی امید زیادی به موفقیت آن در بازار دارد

آیا G4 ال جی را سربلند می کند؟ ال جی امید زیادی به موفقیت آن در بازار دارد

نویسنده مهمان: سرانجام پس از ماه ها شایعه، ال جی پرچمدار جدید خود، G4، را معرفی کرد. LG G4 کم و بیش همان چیزی است که همه انتظارش را داشتند. همانطور که می دانید، LG G4 در مدل های چرمی و پلاستیکی و در رنگ های مختلف عرضه خواهد شد. این شرکت در یک حرکت جسورانه تصمیم گرفت تا از چرم واقعی در بدنه پرچمدار جدید خود استفاده کند، کاری که قبلا موتورولا آن را به انجام رسانده بود و حالا مسئولان ال جی امیدوار هستند که این مشخصه جدید بتواند مشتریان را به سوی خود جذب کند.
۱۳۹۴/۲/۱۱

نویسنده مهمان: سرانجام پس از ماه ها شایعه، ال جی پرچمدار جدید خود، G4، را معرفی کرد. LG G4 کم و بیش همان چیزی است که همه انتظارش را داشتند. همانطور که می دانید، LG G4 در مدل های چرمی و پلاستیکی و در رنگ های مختلف عرضه خواهد شد. این شرکت در یک حرکت جسورانه تصمیم گرفت تا از چرم واقعی در بدنه پرچمدار جدید خود استفاده کند، کاری که قبلا موتورولا آن را به انجام رسانده بود و حالا مسئولان ال جی امیدوار هستند که این مشخصه جدید بتواند مشتریان را به سوی خود جذب کند.

 

image

 

شرکت ال جی 5 کارخانه در سرتاسر جهان دارد که بزرگترین آنها در شهر سئول کره جنوبی است. این کارخانه با داشتن 25 خط منتاژ قادر است در ماه 3.5 میلیون گوشی هوشمند تولید کند. ال جی یکی از بزرگترین تولید کنندگان گوشی هوشمند در جهان است اما در جایگاهی پایین تر از رقیب هموطن خود یعنی سامسونگ قرار دارد. این شرکت در پایان سال 2014 موفق شد 2 میلیارد دلار درآمد کسب کند در حالی که درآمد سامسونگ به رقم 16 میلیارد دلار رسید. با این حال هر دو این شرکت ها عقب تر از شرکت اپل ایستاده اند، شرکتی که در پایان سال گذشته درآمدی بالغ بر 195 میلیارد دلار کسب کرد.

 

LG G4 یک حرکت شجاعانه از ال جی است اما با این حال این سوال پیش می آید که آیا G4 می تواند همچون G3 فروش خوبی داشته باشد؟ G3 یکی از پرفروشترین پرچمداران سال 2014 بود و این شرکت امیدوار است که پرچمدار جدیدش بتواند به فروش بهتری نسبت به نمونه قبلی دست پیدا کند. به احتمال زیاد G4 قیمتی برابر با G3 و در حدود 600 دلار خواهد داشت. ال جی گفته است که آنها توسعه G4 را حتی پیش از عرضه G3 آغاز کرده بودند. رمچن وو، مسئول پروژه G4 گفته است: وقتی که به آیفون نگاه کنید، دستگاهی خیلی خوبی خواهید دید، اما ما می خواستیم چیزی گرم تر و شبیه به مد روز بسازیم.

 

چرم دباغی شده ای که ال جی در بدنه G4 استفاده کرده در واقع مشابه چیزی است که در صنعت مد به کار می رود، این شرکت حتی با یک لایه خاص روی چرم را پوشانده تا مقاومت آن را در برابر آب، غبار و خراش های کوچک بالا ببرد که این روند در حدود سه ماه زمان برده است.

 

LG G4 از یک دوربین 16 مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال تصویر و لنزی با دیافراگم f/1.8 در عقب و از یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلوی دستگاه استفاده می کند که هر دو قادر به ثبت تصاویر عالی در شرایط مختلف هستند. دوربین جدید ال جی یک اسکنر رنگ دارد که موجب می شود رنگ های بهتری نسبت به دوربین G3 در تصاویر به ثبت برسند، البته این تنها ویژگی جدید دوربین G4 نیست و تلاش های زیادی برای توسعه و بهتر کردن آن صورت گرفته است.

 

LG G4 از جنبه های زیادی نسبت به G3 بهبود یافته است، یکی از این موارد که ارزش صحبت کردن را دارد نمایشگر است. نمایشگر LG G4 روشن تر از نمایشگر G3 است و دقت رنگ بیشتری را ارائه می دهد. ال جی می گوید این پنل جدید قادر است به 98 درصد از استاندارد رنگ بصری هالیوود که Digital Cinema Initiative نامیده می شود برسد و این در حالی است که آیفون 6 پلاس تنها 80 درصد این استاندارد را دارد. در مجموع LG G4 یک جانشین بسیار خوب برای پرچمدار قبلی این شرکت است اما باید دید که این گوشی جدید تا چه اندازه جواب تلاش های ال جی را خواهد داد.

 

منبع: AndroidHeadlines

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱۲
معلومه که سر بلند میشه پرسیدن نداره . ال جی همیشه متکی به خودش بوده مث سامی نیست که از ابتدا تا الان کارش فقط تقلید و کپی باشه

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱۱
آشغال به تمام معنا

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱۱
بیستییی الجیییی

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱۱
گوشی که باتری ضعیفی داشته باشه 100 تومنم گرونه. جی3 گرفتم الان باتریش داغون. روزی سه بار به بالا شارژ میکنم.

amirnasri021

۱۳۹۴/۲/۱۱
بهترین گوشی... :)