خانهاخبار
به جمع اولین بازدیدکنندگان سایت جدید جی اس ام بپیوندید

به جمع اولین بازدیدکنندگان سایت جدید جی اس ام بپیوندید

جی اس ام: سرانجام پس از مدت ها تلاش مستمر دپارتمان دیجیتال جی اس ام، طراحی سایت جدید آماده شده و شما همراهان و بازدیدکنندگان محترم می توانید با ثبت نام از نسخه پیش نمایش یا بتای آن بازدید کنید.
۱۳۹۴/۲/۸
جی اس ام: سرانجام پس از مدت ها تلاش مستمر دپارتمان دیجیتال جی اس ام، طراحی سایت جدید آماده شده و شما همراهان و بازدیدکنندگان محترم می توانید با ثبت نام از نسخه پیش نمایش یا بتای آن بازدید کنید. 
با توجه به بازخوردهایی که در این چند سال از طرح فعلی سایت دریافت کردیم، سعی شده وب سایت جدید با سلیقه بازدیدکنندگان هماهنگی بیشتری داشته باشد. در توسعه این وب سایت از به روزترین متدهای طراحی وب استفاده شده و مطالعات مختلفی روی کاربردپذیری آن صورت گرفته است.
 
image
 
حالا نوبت شماست که از وب سایت جدید ما بازدید کنید و نظر خود را در مورد آن به ما منتقل کنید. وب سایت جدید به مدت ۱۰ روز در دامنه beta.gsm.ir در دسترس خواهد بود. برای بازدید از آن، آدرس مذکور را در مرورگر خود باز کنید و پس از کلیک روی لینک ثبت نام و پر کردن فرم مربوط منتظر ایمیلی از طرف ما باشید. فرایند تست از ۱۱ اردیبهشت با ارسال لینکی از طرف اغاز می شود. با توجه به اینکه برای پذیرش بتا تسترها محدودیت در نظر گرفته ایم از شما خواهشمندیم ثبت نام خود را در اسرع وقت انجام دهید و با حوصله فرم ثبت نام را به صورت کامل پر کنید تا بتوانیم آمار دقیقی از بتا تسترهای سایت داشته باشیم. ضمنا این اطمینان وجود دارد که اطلاعات شما نزد محفوظ است.
 
پس از اینکه لینک مشاهده وب سایت جدید برای شما ارسال شد، می توانید تمام قسمت های سایت را آزمایش کنید و نظر خود را برای ما ارسال کنید. در تمام صفحات وب سایت جدید، تا زمانی که در حالت بتا قرار دارد، دکمه ارسال بازخورد وجود دارد که از طریق آن خیلی راحت و سریع می توانید مشکلاتی که با آن مواجه شده اید یا نظر خود را برای ما ارسال کنید.
امیدواریم بتوانیم با کمک نظرات سازنده شما نسخه نهایی وب سایت را در کمتر از ۱ ماه برای استفاده عموم آماده کنیم.
 
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

<a href="http://clicksite.ir/layout.php?t=%D8%A2%D

۱۳۹۵/۱/۲۲
با سلام و تشکر از سایت فوق العاده شما.سایت شمارو به همه دوستان معرفی کردم.

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۸
جی اس ام دییییییییییییگه کی میخواین این سایت جدیدتونوووووووو همگانی کنین

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱۵
منم با نظرشون موافقم به غیر از پوشش اخبار در مورد بررسی گوشی ها هم خیلی جانب دارانه و با تعصب روی برند خاصی این کار رو انجام میدید

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱۳
امیدوارم همه محصولات موبایل سریع بروزرسانی بشه .با تشکر

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱۰
امیدوارم خودتون هم مثل سایت بروز بشید و به عنوان یک منبع بی طرف تمامی اخبار تکنولوژی رو بیان کنید و از جانب داری و تعصب دست بردارید. فقط برای مثال عرض میکنم چند وقت پیش مراسم مربوط به شرکت اپل بود و به تمامی پوشش داده شد، اما از دیشب که مراسم بیلد مایکروسافت در حال برگذاری است حتی یک خبر هم ذکر نشده، تا کی جانبداری تا کی اون چیزی که شما دوست دارید باید گفته بشه. اخلاقتون رو درست کنید، عوض کردن سایت رو هر زمانی میشه انجام داد.