خانهاخبار
احتمال وجود تکنولوژی اسکن اثر انگشت در Xiaomi Mi5

احتمال وجود تکنولوژی اسکن اثر انگشت در Xiaomi Mi5

– نویسنده مهمان: شیائومی اخیرا پتنتی را در مرکز مالکیت معنوی چین ثبت کرده است که طبق آن، حسگر اثر انگشت در دکمه های فیزیکی تلفن هوشمند قرار می گیرد. این تکنولوژی می تواند همانند آنچه که در محصولات سامسونگ و اپل دیدیم، در دکمه هوم قرار بگیرد و احتمالا در تلفن هوشمند بعدی شیائومی، Mi 5 آن را خواهیم دید.
۱۳۹۴/۲/۶

– نویسنده مهمان: شیائومی اخیرا پتنتی را در مرکز مالکیت معنوی چین ثبت کرده است که طبق آن، حسگر اثر انگشت در دکمه های فیزیکی تلفن هوشمند قرار می گیرد. این تکنولوژی می تواند همانند آنچه که در محصولات سامسونگ و اپل دیدیم، در دکمه هوم قرار بگیرد و احتمالا در تلفن هوشمند بعدی شیائومی، Mi5 آن را خواهیم دید.

در این پتنت عنوان شده که یک لایه حفاظتی از جنس شیشه به روی دکمه هوم قرار خواهد گرفت تا علاوه بر زیبایی بخشیدن به آن، از قطعات داخلی اسکنر اثر انگشت محافظت نماید. اپل نیز از شیشه یاقوت کبود برای محافظت از Touch ID موجود در دکمه هوم محصولات خود استفاده کرده است.

 

image

 

ماه گذشته خبرهایی منتشر شده بود که شیائومی قصد دارد Mi5 را در سه ماهه چهارم سال جاری معرفی نماید. هنوز به طور رسمی هیچ خبری منتشر نشده که آیا شیائومی این تکنولوژی را در Mi5 استفاده می کند یا خیر.

 

انتظار می رود Mi5 دارای نمایشگری ۵.۲ اینچی با رزولوشن QHD باشد. همانطور که می دانید، رزولوشن QHD در عدد ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بوده و با وجود نمایشگر ۵.۲ اینچی، این صفحه نمایش می تواند ۵۶۵ پیکسل در هر اینچ را در خود جای دهد که رقم قابل توجهی است. یک پردازنده چهار هسته ای ۲.۷ گیگاهرتزی از نوع اسنپ دراگن ۸۰۵ قلب تپنده این محصول را تشکیل می دهد و ۳ گیگابایت رم، چیپ گرافیکی آدرنو ۴۲۰ و حافظه های داخلی ۱۶ یا ۶۴ گیگابایتی آن را تکمیل می کند. دوربین های عقب و جلوی Mi5 نیز به ترتیب ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی عنوان شده و یک باتری ۳۶۰۰ میلی آمپری منبع انرژی این تلفن هوشمند خواهد بود.

 

باید دید در آینده شیائومی که پله های رشد و پیشرفت را به سرعت طی کرده، تکنولوژی حسگر اثر انگشت را در این پرچمدار قدرتمند قرار خواهد داد یا خیر. حدس شما در این رابطه چیست؟

 

منبع: PhoneArena

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

رضا

۱۳۹۴/۷/۲۲
حالا کی وارد بازار ایران میشه

مهمان

۱۳۹۴/۲/۸
طراحي كه كلا شبيه سامسونگه وبقيه مشخصات هم يا مثل اپله يا مثل سامسونگ اصلا إينو ديدم فكر كردم سامسونگ،خب چينيه ديگه كارش كپيه!اين برنداي مسخره هيچ وقت به اپل و سامسونگ نميرسن

مهمان

۱۳۹۴/۲/۷
دیگه بنده خدا چیکار کنه موشک انداز روی گوشی نصب کنه؟؟؟بالاخره سنسور اثر انگشت انحصاری اپل که نیست.. اولین بار هم روی motorola atrix بود پس آیفون از موتورولا کپی کرده ..... خوب شد حالا؟؟

مهمان

۱۳۹۴/۲/۷
همین یه قلمو از اپل تقلید نکرده بود که کرد

مهمان

۱۳۹۴/۲/۷
ویژگی ها و امکاناتی که ما از کمپانی های مثل سامسونگ وغیره انتظارش و... داشتیم یه کمپانی چینی داره میزنه هر کی منفی بده از رو تعصب خرکیه....