خانهاخبار
ایرانسل در حال آزمایش اینترنت پرسرعت نسل پنجم شبکه تلفن همراه است +تست سرعت (شوخی سیزدهم)

ایرانسل در حال آزمایش اینترنت پرسرعت نسل پنجم شبکه تلفن همراه است +تست سرعت (شوخی سیزدهم)

جی اس ام: به نظر می رسد ایرانسل قصد دارد خود را به سرعت به اپراتورهای رده اول دنیا رسانده و بعد از معرفی و عرضه شبکه نسل سوم و چهارم تلفن همراه حالا در حال تست نسل پنجم شبکه تلفن همراه در ایران است. بر طبق شواهد موجود ایرانسل به صورت پایلوت در بعضی مناطق ایران، اینترنت نسل پنجم را عرضه و قرار است آن را به زودی به صورت رسمی اعلام کند.
۱۳۹۴/۱/۱۳

/جی اس ام: به نظر می رسد ایرانسل قصد دارد خود را به سرعت به اپراتورهای رده اول دنیا رسانده و بعد از معرفی و عرضه شبکه نسل سوم و چهارم تلفن همراه حالا در حال تست نسل پنجم شبکه تلفن همراه در ایران است. بر طبق شواهد موجود ایرانسل به صورت پایلوت در بعضی مناطق ایران، اینترنت نسل پنجم را عرضه و قرار است آن را به زودی به صورت رسمی اعلام کند. 

این در حالیست که تبلیغات این اپراتور در شروع سال جدید، خبر از یک تغییر بزرگ می دهد. تغییر بزرگی که به نظر می رسد نه اینترنت نسل سوم و چهارم بلکه اینترنت نسل پنجم این اپراتور باشد. نکته هایی که در این تبلیغ نهفته است حاکی از آن است که به زودی شاهد معرفی اینترنت پرسرعت نسل پنج توسط ایرانسل خواهیم بود. یک کارشناس تبلیغات در مصاحبه با درباره این تبلیغ ایرانسل افزود که نمایش عدد ۵ با دست افراد و به انواع مختلف در شروع و پایان این تبلیغ خبر از عرضه عمومی شبکه نسل پنجم تلفن همراه توسط ایرانسل در آینده ای نزدیک می دهد.  بهتر است این تبلیغ را مروری کنیم:

 

 

کارشناسان ما موفق شدند در یکی از میادین اصلی تهران به این شبکه متصل شده و آن را از لحاظ سرعت تست کنند. سرعت دانلود اینترنت نسل پنجم ایرانسل ۳۹۸ مگابیت و سرعت آپلود آن ۲۱۲ مگابیت بوده است که این رقم در نوع خود بی نظیر است. این بدین معنی است که شما یک فایل ۷۰۰ مگابایتی را با این نسل از اینترنت در طی حدودا ۱۴ ثانیه دانلود خواهید کرد. 

 

image

 

اگر شما هم با گوشی خود موفق به دریافت این نسل از اینترنت ایرانسل شده اید می توانید تجربه خود از کار با آن و همینطور سرعت دریافتی با ما در میان بگذارید. 

 

پی نوشت : این خبر دروغ 13 بوده است. سال خوبی را برای شما آرزو دارد

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (238 نظر)

عارف

۱۳۹۶/۴/۲۹
5g را امتحان کردن وتوانستند 2گیگ را در 15 ثانیه دانلد کنند، ولی برای این که تجاری بشه امکان داره تا سال 2020 طول بکشه وبه این زودی ها فراگیر نشه.

مجید

۱۳۹۵/۱۲/۱۵
فقط LTE همراه اول
سر چهار راه بخارست قائم مقام همین امروز اسپید تست زدم 61 مگ سرعتش بود.
راضی ام ازت ؛ خدا ازت راضی باشه

شاپور

۱۳۹۵/۱۱/۲۲
بزک نمیر بهار میاد خمبزه با خیار میاد

bahar

۱۳۹۵/۱۱/۱۴
سلام تورو خدا نسل پنجم اینترنت هم راه اندازی کنین واقعا سرعت اینترنت ایران پایینه

ساسان

۱۳۹۵/۱۰/۱۴
با سلام.بنده شیراز هستم.توی همه جای شهر 3gعالی آنتن میده.بعد شنیدم ایرانسل اینترنت 4Gداره،رفتم گوشی4Gخریدم.الان واقعا عالی هست.وقتی گوشیم میزنم روی حالت4Gتمام خانه های آنتن ها کامل پر میشود.وقتی هم میخوام فیلم دانلود کنم،دانلود منیجر گوشیم،سرعت 7.4مگابایت بر ثانیه را ثبت کرد.درکشور کره،یک گوشی با قابلیت ساپورت5Gساخته شده و تست آن هم موفقیت آمیز بوده.امیدوارم بزودی این تکنولوژی وارد کشور عزیزمان هم بشه...