خانهاخبار
Magzet با استفاده از آهنربا دنیای جک 3.5 میلیمتری صدا را متحول خواهد کرد

Magzet با استفاده از آهنربا دنیای جک 3.5 میلیمتری صدا را متحول خواهد کرد

جی اس ام: شاید برای شما هم پیش آمده باشد زمانی که روی ترد میل در حال دویدن هستید ناگهان هدفون شما از گوشی جدا شده و گوشی روی زمین بیافتد. یا اینکه زمانیکه مشغول بازی با لپ تاپ خود هستید گوشی موبایلتان زنگ می زند و شما با عجله هدفون را از لپ تاپ می کشید تا اینکه به هدفون را به گوشی خود متصل کنید و در این بین به خاطر عجله زیاد باعث صدمه به سوکت 3.5 میلیمتری لپ تاپ خود می شوید.
۱۳۹۴/۱/۶

جی اس ام: شاید برای شما هم پیش آمده باشد زمانی که روی ترد میل در حال دویدن هستید ناگهان هدفون شما از گوشی جدا شده و گوشی روی زمین بیافتد. یا اینکه زمانیکه مشغول بازی با لپ تاپ خود هستید گوشی موبایلتان زنگ می زند و شما با عجله به سمت گوشی خود میروید و در این بین به خاطر عجله زیاد حواستان نیست که هدفون روی گوش شما است و باعث صدمه به سوکت 3.5 میلیمتری لپ تاپ خود می شوید.

 

image

 

اگر تصور می کنید MagSafe که در لپ تاپ های مک استفاده شده اند بسیار کارآمد هستند بهتر است بدانید خالقان پروژه ای به نام Magzet ایده ای مشابه برای حل این مشکلات دارند. آن ها می خواهند جک صدا را که در حال حاضر نزدیک به 50 سال است به همین صورت بدون تغییر باقی مانده را متحول کنند. آن ها می خواهند آهنربا را وارد این معادله کنند.

 

این ایده به این صورت است که دو قطعه یکی در یک طرف که سیم به گوشی متصل می شود و دیگری به طرفی که سیم به هدفون متصل می شود قرار می گیرد.

 

image

 

این دو قطعه اندازه های متفاوتی دارند، قطعه اول که کوچکتر است و به گوشی، تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر متصل می شود MegaJack  نامیده می شود.

قطعه دوم که بزرگتر است MagKap نام داشته و به هدفون متصل می شود. سازندگان این پروژه اعلام کرده اند که این نوع استفاده از هدفون هیچ تاثیر منفی روی کیفیت صدا نداشته در ضمن که اینکه کیفیت صدای مکالمه نیز بهتر از جک های 3.5 میلیمتری قدیمی خواهد بود.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۱/۸
الان دقیقا چه فرقی به حال ما کرد؟ :|

مهمان

۱۳۹۴/۱/۷
توی جیب به کلید یا سایر وسایل می چسبه که :؟

مهمان

۱۳۹۴/۱/۷
سلام به نظر من عالیه و خیلی کاربردی هست به شرطی که قیمتشم مناسب باشه

مهمان

۱۳۹۴/۱/۶
دوست عزیز از کجا فهمیدی کسی استقبال نخواهد کرد؟؟ پس زودتر یک ایمیل بزن که با شکست مواجه نشن. اگه اطلاعات سری دیگه هم داری بگو.

مهمان

۱۳۹۴/۱/۶
اکثر ابداعات یا اختراعات در ابتدا با مخالفت و یا عدم پذیرش توسط مردم روبرو بوده ، ولی معمولا با گذشت زمان ، چنانچه واقعا کارا و بدردبخور باشند ، به شدت مورد استقبال قرار میگیرند. و بجای اینکه مثلا این دوست عزیز گفته : کسی استقبال نمیکنه ، میگند : مگه میشه کسی اینو استفاده نکنه؟