خانهاخبار
نوکیا 1100 در سال 2016 با سیستم عامل اندروید ارائه خواهد شد

نوکیا 1100 در سال 2016 با سیستم عامل اندروید ارائه خواهد شد

جی اس ام: نوکیا 1100 گوشی ای است که در سال 2003 توسط نوکیا معرفی شد و خیلی ها از آن خاطرات زیادی دارند. اکنون به نظر نوکیا جالب آمده که یک گوشی جدید با این نام اما مجهز به سیستم عامل اندروید 5.0 و پردازنده 4 هسته ای ارائه کند.
۱۳۹۳/۱۲/۱۳

جی اس ام: نوکیا 1100 گوشی ای است که در سال 2003 توسط نوکیا معرفی شد و خیلی ها از آن خاطرات زیادی دارند. اکنون به نظر نوکیا جالب آمده که یک گوشی جدید با این نام قدیمی اما مجهز به سیستم عامل اندروید 5.0 و پردازنده 4 هسته ای ارائه کند.

 

image

 

نوکیا تا آخر 2016 نمی تواند گوشی هوشمند معرفی کند، اما به نظر می رسد که برای روزی که می تواند گوشی هوشمند معرفی کند خود را آماده کرده است. در یک تست بنچ مارک مشخص شده که نوکیا 1100 با اندروید 5.0 و پردازنده مدیا تک با 4 هسته و سرعت 1.3 گیگاهرتز در حال انجام مراحل آزمایش است.

 

تا زمانی که نوکیا بتواند تولید گوشی های خود را آغاز کند هنوز 1 سال نیم باقی مانده و به همین خاطر این مشخصات می توانند تغییر کنند اما چیزی که در اینجا اهمیت دارد این است که نوکیا برای بازگشت به بازارها جدی است و با ارائه یک گوشی مجهز به اندروید می خواهد دل بسیاری را شاد کند.

 

پردازنده MT6582 از صفحه نمایش 720×1280 پیکسلی و دوربین 8 مگاپیکسلی نیز پشتیبانی می کند. بنابراین می توانیم این مشخصات را در گوشی نوکیا 1100 مشاهده کنیم.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (63 نظر)

امیر

۱۳۹۵/۱۱/۱۰
سونی رو من زمانی انتخاب کردم که نوکیا نبود ، اگه نوکیا بیاد ، میرم نوکیا میخرم ، بشرطیکه مثه قبل باشه

محمد

۱۳۹۵/۹/۲۰
نوکیا فقط قرار داد 10ساله با مایکروسافت بسته بودو قرار بر این است که تاپایان 2016 مایکروسافت از برند نوکیا استفاده کنه تازه قرار داد بر این بود که نوکیا نمیتواند فقط با برند خود موبایل بزند فقط همین

kamran

۱۳۹۵/۷/۲۶
امیدوارم نوکیا دوباره بتونه پرقدرت وارد بازار بشه بنظرم اگه گوشی هایی ک میزد به جا ویندوز از اندروید استفاده میکرد خیلی واسش بهتر بود

حامد

۱۳۹۵/۷/۱۷
عشقم نوکیا اگه بیاد حتمان میخرم ولی العان از سونی خوشم میاد ولی نوکیا بیاد حتمان نوکیا اندرویدی میخرم

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۲۵
نوكيا بايد پيش بيني ميكرد كه موبايل قراره خيلي خيلي پركاربرد ومهم در بين مردم دنيا بشه!نوكيا بايد پيش بيني ميكرد سيستم عامل هاي جديد تو راهه!نوكيا بايد پيش بيني ميكرد گوشي هاي لمسي قراره تمام دنيا رو بگيره!ولي روزي فهميد كه ديگه خيلي دير شده بود!