خانهاخبار
ساعت هوشمند Pebble Time، موفق ترین پروژه Kickstarter تاکنون

ساعت هوشمند Pebble Time، موفق ترین پروژه Kickstarter تاکنون

جی اس ام: حتما تا کنون نام Kickstarter را شنیده اید. کیک استارتر وب سایتی است که در آن شرکت های نوپا، ایده های خود را ارائه می دهند. این کار با هدف جذب سرمایه مالی انجام می شود و از این رو، برای شروع یک پروژه هرکدام از ایده دهندگان باید یک مبلغ و مدت زمان نیز مشخص کنند.
۱۳۹۳/۱۲/۱۳

جی اس ام: حتما تا کنون نام Kickstarter را شنیده اید. کیک استارتر وب سایتی است که در آن شرکت های نوپا، ایده های خود را ارائه می دهند. این کار با هدف جذب سرمایه مالی انجام می شود و از این رو، برای شروع یک پروژه هرکدام از ایده دهندگان باید یک مبلغ و مدت زمان نیز مشخص کنند. حال شرکت Pebble دوباره به کیک استارتر بازگشته تا سرمایه برای ساخت و عرضه دومین نسل از ساعت های هوشمند خود را جذب کند. 

 

image

 

آنها 7 روز پیش Pebble Time را در وبسایت کیک استارتر ثبت کردند. هدف آنها جمع آوری 500 هزار دلار در مدت زمان 30 روزه بوده است. اکنون بعد از هفت روز، آنها توانستند برای ساعت هوشمند جذاب خود، بیش از 15 میلیون دلار سرمایه جذب کنند تا تبدیل به موفق ترین پروژه کیک استارتر شوند. 

همچنین آنها روز گذشته به واسطه پشتیبانی های مالی فراوانی که داشتند، نسخه فلزی و طلایی رنگ Pebble Time را رونمایی کردند.

 

image

 

image

 

البته عکسی که از آن منتشر کردند کمی آشنا بنظر می رسد! 

 

image

 

این نسخه طلایی رنگ با قیمت 300 دلار عرضه خواهد شد. نسخه ی معمولی Pebble Time با قیمت 199 دلار و نسخه استیل آن با قیمت 250 دلار به فروش خواهد رسید. شما درباره ساعت های هوشمند Pebble چه فکر می کنید؟

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

shayesteali99

۱۴۰۲/۱۰/۱
اگر پروژه ای برای کیک استارتر دارید و میخواهید توی سایت قرار بدید من در خدمتم Alijalali73 تلگرام

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۵
اول از همه سامسونگ ساعت هوشمند زد دیگه شما باید این رو بدونید

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۴
اینکه یکم محصولات شبیه هم باشن طبیعیه بلاخره هرچقدر بخوان طراحی متفاوت تری داشته باشه در نهایت باید بشه ساعت...! اما چیز اساسی که به عنوان یه فرد عادی نه یه طراح میبینم اینکه خیلی خیلی خیلی نزدیک به طراحی جانی آیو هست نه فقط ساعت بلکه در چند طرح و رنگ و نوع خاص عرضه بشه هم اقتباسی از سیاست شرکت اپل و طراحی استیو جابزه

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۴
چرا بدون اطلاعات نظر میدید Pebble جزو اولین تولید کنندگان ساعت هوشمند بوده قبل از اینکه ساعت های اندرویدی بیاد اونوقت این از اپل و .. تقلید کرده ؟!!

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۳
این که کپی کاریه ...