خانهاخبار
قیمت تبلت Xperia Z4 مشخص شد

قیمت تبلت Xperia Z4 مشخص شد

جی اس ام: سونی روز گذشته اولین محصول از خانواده زد4 خود را معرفی کرد. این گجت جدیدترین تبلت 10 اینچی این شرکت است و تنها 6.1 میلیمتر ضخامت دارد. حال فروشگاه سونی در کشور فرانسه این تبلت را برای پیش فروش قرار داده است که با این کار قیمت های تبلت نیز منتشر شد.
۱۳۹۳/۱۲/۱۱

جی اس ام: سونی روز گذشته اولین محصول از خانواده زد4 خود را معرفی کرد. این گجت جدیدترین تبلت 10 اینچی این شرکت است و تنها 6.1 میلیمتر ضخامت دارد. حال فروشگاه سونی در کشور فرانسه این تبلت را برای پیش فروش قرار داده است که با این کار قیمت های تبلت نیز منتشر شد. تبلت زد4 تنها در دو مدل WiFi و LTE و با حافظه 32 گیگابایتی عرضه می شود. مدل پایه تبلت زد4 یا همان نسخه 32 گیگاباتی WiFi، با قیمت 559 یورو به فروش خواهد رسید.

از آنجایی که معمولا قیمت یورویی گجت ها با دلاری آنها برابر است، انتظار می رود این تبلت نیز با قیمت جهانی 559 دلار عرضه شود. این مبلغ 60 دلار بیشتر از مدل پایه آیپد ایر 2 (نسخه 16 گیگابایتی WiFi) است. 

 

image

 

نسخه LTE تبلت زد4 نیز 659 یورو قیمت گذاری شده است. همچنین دو نسخه دیگر با بسته بندی های متفاوت از این تبلت نیز وجود دارد. در بسته بندی این دو نسخه خاص، کیبورد مخصوص تبلت زد4 هم وجود دارد. نسخه 32 گیگابایتی WiFi با کیبورد، 659 یورو و نسخه 32 گیگابایتی LTE با کیبورد، 759 یورو قیمت گذاری شده است. 

متاسفانه تاریخ عرضه تبلت  سونی اکسپریا زد4، ماه ژوئن تعیین شده است. یعنی حتی اگر امروز هم این تبلت را فروشگاه فرانسه سونی خریداری کنید باید چیزی حدود 3 ماه صبر کنید تا تبلت خود را دریافت کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (25 نظر)

مهمان

۱۳۹۵/۱۱/۲۴
4 سال قبل، دادشم یه سونی SL LT26I با قیمت 800 گرفت. من و یه فامیلمون هواوی و سامسونگ تو همین رنج قیمت گرفتیم.من که خیلی سرچ کرده بودم و میخواستم یه گوشی پر از امکانات با قیمت مناسب 700 یا 800 بگیرم (واسه اون موقع ما این مبلغ کم نبود) در نهایت هواوی پر از امکانات !! رو از دیجی کالا که معتبره خریدم . هواوی هم که تازه گوشی زده بود و در ایران ازش استقبال گرمی شد:/
گوشیم که همون روز اول، یه گو لانچر رو به زور تحمل میکرد. فقط با یه فیس بوک و واتساب و اینستا به شدت کند میشد. فقط همین 3تا برنامه! باید 15 ثانیه یا بیشتر منتظر میموندی که آیکوناش بیاد بالا .کارت حافظه هم داشت و با وجودی که فایلای cash و اضافه رو مدام حذف میکردم همیشه هنگ و کند بود. دوربین جلو و عقبش به درد نمیخورد. خلاصه امواتم رو جلو روم اورد و به صورت داعشی زجرم داد. هنگ و خرابی و تعمیر ... . منم توان مالی برای خرید گوشی جدید نداشتم. الانم بردش سوخته.
سامسونگ فامیلمون هم که دست کمی از هواوی من نداشت.
امااااا....این وسط، سونی پادشاهی میکرد حتی با میان رده هاش. و من با انتخابم فقط خودم رو زجر دادم و مایه تمسخر آقای داداش که گوشیش تا امروز سر بلند بوده. با اینکه کلی بازی و برنامه و ... داره و ازش به شدت کار کشیده.
الانم یه مدتیه برای خرید گوشی و لپ تاپ جدید اطلاعات جمع میکنم. و بدون توجه به متعصبان برندها ،برای گوشی انتخابم بین اینهاست: سونی و ال جی و اپل و نوکیا( با وینفون روانش)
البته به دلیل نوع کارم که تحقیق و مقاله و تدریس با ویدیو پروژکتور هست تو فکر خرید یه لپ تاپ هیبریدی یا تبلت کیبورددار هستم . کاش ایپد پرو یا سرفیس به این گرونی نبودند.
کلام آخر اینکه :
به نظرم تعصب نسبت به برندها احقمانه است. و احمقانه تر از اون ، جدل با دیگران برای دفاع از برند خاص هست . باید کیفیت و قدرت و بازدهی رو سنجید و نیازی به دعوا نیست. محصولات اپل به خاطر کیفیت و مایکروسافت به خاطر قدرت و ال جی به دلیل احترام به مشتری و سونی برای اصالت و نوکیا به خاطر همه این دلایل به یک اندازه مورد تقدیر من هستند و دیگر هیچ.

ضیایی

۱۳۹۵/۱۱/۲۳
سلام دوستان،بنده شخصا تمام برندهای گوشی و تبلت را استفاده کردم،بنظرم سامسونگ،بدترین و گرانترین،و سونی بهترین کیفیت و قیمت را داره،سامسونگs7اج و دو گوشی سامسونگ دیگرم در کمتر از یکسال از بین رفت و تعمیر نشد با گارانتی!بماند دردسرها!یک سونیc2005 دو ساله دارم،با وجود میان رده بودن،مثل روز اوله،واقعا سونی شاهکاره

حسرت

۱۳۹۵/۱۱/۱۸
گوشیای خوب و با کیفیت میان و میرن و هر مدل جایگزین قبل میشه و من همچنان حسرت داشتن یکی از اونا رو میکشم. سالهاست به این سایتای بررسی موبایل مراجعه میکنم و اطلاعات زیادی در این زمینه به دست آوردم، به این گوشیای خوب نگاه میکنم و در عالم خودم باهاشون کار میکنم و مالک یکیشون میشم ولی در آخر میبینم که یه گوشی ساده 60 تومنی دستم هست
با داشتن مدرک فوق از دانشگاه دولتی ، تازگیا شروع به تدریس در یه مدرسه غیرانتفاعی کردم با ماهی 200 . حساب کردم اگر بخوام این عشقم رو بخرم باید تقریبا حقوق یکسالم رو بدم
خدایا یعنی میشه یه روز خوب بیاد....

Safarali

۱۳۹۵/۶/۳
Safarali

Moh

۱۳۹۵/۴/۱۰
سلام . من دنبال یک تبلت با قیمت مناسبم. راستش از ابعاد و شکل sony xperia z4 tablet LTI خیلی خوشم اومده.در کیفیت این برند نسبت به سایر برند ها شکی ندارم.
فقط میخوام بدونم که ایا این تبلت بعد چند وقت ممکنه کند بشه؟؟؟
و اینکه کسی از قیمت الانش تو بازار خبر داره؟؟؟