خانهاخبار
MWC 2015: بیانیه مطبوعاتی ال جی در مورد محصولات جدید این کمپانی در نمایشگاه MWC 2015

MWC 2015: بیانیه مطبوعاتی ال جی در مورد محصولات جدید این کمپانی در نمایشگاه MWC 2015

جی اس ام: شرکت ال جی امسال نیز در کنفرانس MWC بارسلون شرکت کرده است. این شرکت روز گذشته دو ساعت هوشمند جدید با سیستم عامل های متفاوت و البته ظاهری زیبا، معرفی کرد. همچنین این شرکت چهار گوشی میان رده جدید نیز در کنفرانس امسال معرفی کرد.
۱۳۹۳/۱۲/۱۱

جی اس ام: شرکت ال جی امسال نیز در کنفرانس MWC بارسلون شرکت کرده است. این شرکت روز گذشته دو ساعت هوشمند جدید با سیستم عامل های متفاوت و البته ظاهری زیبا، معرفی کرد. همچنین این شرکت چهار گوشی میان رده جدید نیز در کنفرانس امسال معرفی کرد.

 

image

 

علاوه بر این ها ال جی گوشی LG G Flex 2 که به نوعی پرچمدار کنونی این شرکت حساب می شود و در نمایشگاه CES 2015 معرفی شده بود را با خود به این نمایشگاه آورده تا در معرض دید عموم قرار دهد. 

حال دفتر روابط عمومی ال جی یک بیانیه مطبوعاتی راجع به کنفرانس MWC امسال و حضور شرکت ال جی در این کنفرانس، برای ما ارسال کرده که در ادامه می توانید آن را بخوانید:

بارسلونا، 2 مارس 2015- در روز افتتاحیه کنگره جهانی موبایل (MWC) امسال در بارسلونا، شرکت ال‌جی الکترونیکس (LG) مجموعه‌ای متفاوت از نوآوری‌هایی در زمینه موبایل شامل G Flex2 دلفریب، ابزارک‌های پوشیدنی شگفت‌انگیز و محصولات تلفن‌همراه هوشمند میان‌رده جدید رونمایی خواهد کرد. این محصولات جدید با شعار «نوآوری برای زندگی بهتر»، در راستای ارائه راهبرد ال‌جی در سال‌های پیش رو در چهار غرفه متمایز نمایش داده می‌شوند.

 

غرفه G Flex2: تعریف دوباره صفحه منحنی

تلفن‌همراه هوشند G Flex2 که پیشرفته‌ترین تلفن همراه هوشمند ال‌جی در بازار امروز است دارای نمایشگری منحنی است که در طراحی آن هر دو اصل ارگونومی و زیبایی‌شناختی به کار گرفته شده است. صفحه نمایشگر فول اچ‌دی 5/5 اینچی با تصاویری شفاف و شبه‌واقعی هیجان وصف‌ناپذیری را به تجربه تماشای کاربران می‌افزاید. عملکرد قدرتمند و قابلیت‌های UX شهودی تمامی نکات برجسته طراحی پیشگام ال‌جی در فناوری و طراحی را یکجا جمع کرده است.

 

غرفه Mass-tier: ممتاز با قیمت مناسب

ال‌جی برای نخستین بار از محصولات تلفن‌همراه هوشمند میان‌رده خود با هدف قابل دسترس ساختن مزایا و ویژگی‌های تلفن‌های همراه هوشمند ممتاز خود برای گستره وسیعی از مشتریان رونمایی خواهد کرد. همه مدل‌های Magna، Spirit، Leon و Joy طراحی ممتاز، نمایشگر لمسی in-cell و ویژگی‌های UX سری G نظیر عکسبرداری با ژست و Glance View را ارائه می‌دهند.

 

غرفه ابزارک‌های پوشیدنی: هارمونی دنیای مُد و فناوری

شرکت ال‌جی برای اولین بار از دو ساعت مچی هوشمند در MWC 2015 رونمایی خواهد کرد. LG Watch Urbane با طراحی کلاسیک و جهانی زیبایی ساعت‌های لاکچری را دوباره تعریف کرده است. ساعت مچی هوشمند LG Watch Urbane اولین ساعت مچی هوشمند جهان است که دارای قابلیت‌های NFC و LTE است. این وسیله منحصر به فرد می‌تواند تماس VoLTE بگیرد یا بدون اینکه به تلفن همراه هوشمند متصل شود داده ارسال و دریافت کند. همچنین با قابلیت PPT و متصل شدن همزمان به چند نفر LG Watch Urbane می‌تواند به صورت واکی‌تاکی مورد استفاده قرار گیرد. با قابلیت NFC، ساعت هوشمند LG Watch Urbane قادر است پرداخت‌های همراه را انجام دهد و با اتومبیل‌های هوشمند امروزه و نسل آینده ارتباط برقرار کند.

 

غرفه خدمات IoT: مرکز زندگی موبایل‌های ما

بنا به گفته مؤسسه فناوری الکترونیکی کره (KETI)، شرکت ال‌جی 139 حق مالکیت فکری در زمینه خدمات IoT ثبت کرده است. این موفقیت ال‌جی را در صدر شرکت‌های کره‌ای و در جایگاه چهارم در کل دنیا قرار می‌دهد. تخصص شرکت ال‌جی در این زمینه در غرفه خدمات IoT در MWC به نمایش گذاشته خواهد شد. شرکت ال‌جی با همکاری شرکت خواهر خوانده‌اش LG U+ در این غرفه به این سوال که چگونه G Flex2 می‌تواند از راه دور لوازم خانگی و وسایل درون خانه را کنترل کند پاسخ خواهد داد. با G Flex2 و با استفاده از دوربین‌های مداربسته چنانچه شهروندان از تلفن همراه هوشمند هشداری مبنی بر ورود غیرمجاز دریافت کنند می‌توانند از بیرون محیط خانه‌هایشان را مانیتور کنند. کاربران همچنین می‌توانند با استفاده از شبکه خانگی با اعضای خانواده در مکان دیگری از خانه چت تصویری انجام دهند.

به علاوه، شرکت ال‌جی و شرکت Audi نشان خواهند داد که چگونه IoT می‌تواند با استفاده از LG Watch Urbane LTE تجربه رانندگی را راحتتر کند. با استفاده از قابلیت NFC رانندگان می‌توانند وسایل نقلیه‌شان را قفل کنند و قفل آنها را بازکنند و با ساعت مچی موتور اتومبیل را استارت بزنند. با این ویژگی، ساعت هوشمند ال‌جی قادر خواهد بود که مسافت باقیمانده تا مقصد را محاسبه کند، فاصله و جهت ماشین پارک شده را معین کند و تنظیمات کنترلی آب و هوا از بیرون بیرون اتومبیل فعال کند.

"ما در مورد MWC امسال بسیار شگفت‌زده هستیم زیرا در آنجا ما 170 محصول قدرتمند که علاقه‌مندی‌های فناورانه شرکت ال‌جی را نشان می‌دهد را عرضه خواهیم کرد". جونو چو، رئیس و مدیر اجرائی شرکت ارتباطات سیار ال‌جی الکترونیکس همچنین می‌افزاید: "از تلفن‌های همراه هوشمند گرفته تا ابزارک‌های پوشیدنی، ما مطمئنیم که نه تنها می‌توانیم در این گستره مشارکت کنیم بلکه پیشگام در این زمینه باشیم. حضور ما در کنگره جهانی موبایل (MWC) نشانگر این امر خواهد بود."

غرفه ال‌جی در MWC 2015 واقع در سالن شماره 3 در Fira Gran واقع شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۲
به نظرم lg داره خوب پیش میره نسبت به سامی.قیمت هاش هم که بهتره

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۱
خداییش الجی دو سه سال از بقیه شرکتا جلوتره دمش گرم دوسش دارم...

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۱
نوآوری به این میگن نه سامی که صبح تا شب زور میزنه صدای ماشین لباس شویی در نیاد. نواوری یعنی صفحه qhd یعنی اولین تلوزیون منحنی یعنی ساختن اولین گوشی لمسی یعنی اولین گوشی انعطاف پذیر مثل gflex که به تولید جهانی رسید نه اینکه معرفی شد ولی از ترس زیاد تولید نشد (طرفدارای سامی میدونن من منظورم به کدوم گوشی انعطافی سامسونگه ) بقیش رو دیگه دوستان طرفدار الجی بگن دستم خسته شد از بس الجی تکنولوژی داره