خانهاخبار
نتایج بنچمارک Galaxy S6 Edge منتشر شد

نتایج بنچمارک Galaxy S6 Edge منتشر شد

جی اس ام: سیاست سامسونگ در طی سالهای اخیر و حتی تا گلکسی نوت 4 که در نمایشگاه IFA سال گذشته میلادی معرفی شد،عرضه پرچمداران در دو نسخه و با دو پردازنده مختلف بوده است. برخلاف گذشته، سامسونگ اینبار تصمیم گرفت به سراغ پردازنده های Snapdragon شرکت کوآلکام نرود و پرچمداران جدید خود را با پردازنده Exynos روانه بازار کرد.
۱۳۹۳/۱۲/۱۱

جی اس ام: سیاست سامسونگ در طی سالهای اخیر و حتی تا گلکسی نوت 4 که در نمایشگاه IFA سال گذشته میلادی معرفی شد،عرضه پرچمداران در دو نسخه و با دو پردازنده مختلف بوده است. برخلاف گذشته، سامسونگ اینبار تصمیم گرفت به سراغ پردازنده های Snapdragon شرکت کوآلکام نرود و پرچمداران جدید خود را با پردازنده Exynos روانه بازار کرد. حال خبرنگار PhoneArena در نمایشگاه MWC، از گوشی گلکسی اس6 اج که مشخصات سخت افزاری مشابه گلکسی اس 6 دارد، بنچمارک گرفته و نتایج آن را منتشر کرده اند. 

این گوشی توانسته در نرم افزار AnTuTu رکورد خیلی خوب 69019 را از خود به جای بگذارد. این رقم تا کنون بیشترین امتیاز برای یک گوشی هوشمند بوده است. 

 

image

 

نرم افزار بعدی که گلکسی اس6 اج با آن بنچمارک گیری شده است، نرم افزار AndroBench است. این نرم افزار درواقع سرعت نوشتن و خواندن حافظه های داخلی گوشی هارا اندازه گیری می کند. نتیجه ای که اس6 اج توانسته در این بخش بدست آورد، فوق العاده است. سرعت نوشتن اطلاعات روی حافظه داخلی این گوشی، 139 مگابایت در ثانیه بوده است. در صورتی که این مورد برای گوشی اس5 برابر 24.2 مگابایت بوده است. سرعت خواندن اطلاعات از حافظه داخلی اس6 اج نیز برابر 314 مگابایت در ثانیه است. سرعت خواندن روی حافظه داخلی اس 5 برابر 176 مگابایت در ثانیه است.

در بخش Random Read نیز گوشی اس6 اج توانسته رکورد 77 مگبایت در ثانیه را ثبت کند. در این بخش نیز تفاوت با اس5 فاحش است و سرعت خواندن اطلاعات تصادفی (Random Read) در این گوشی برابر 13 مگابایت در ثانیه است. در حقیقت این پیشرفت ها در مدت زمان یک ساله بواسطه حافظه های جدید UFS 2.0 سامسونگ امکان پذیر شده است. 

 

image

 

در نرم افزار GFX Bench اس6 اج آنچنان که انتظار داشتیم ما را شگفت زده نکرد. البته ثبت امتیاز 30 فریم در ثانیه در بخش T-Rex می تواند خبر خوبی برای دوست داران بازی های موبایلی باشد.

 

image

 

در نرم افزار GeekBench نیز اس6 اج و پردازنده Exynos 7420، توانستند توانایی های خود را خوبی نشان دهند. رکوردی که این گوشی توانسته ثبت کنه از نتایج پردازنده Snapdragon 810 در همین نرم افزار بیشتر بوده است.

 

image

 

دیگر می توان گفت سامسونگ توانسته سرانجام پردازنده ای تولید کند که به آن اعتماد کامل داشته و بخاطر آن قید Snapdragon 810 را زده است. البته پیش تر مشکل داغ کردن پردازنده ساخت کوالکام را بهانه کرد اما گویا مشکل داغ شدن Snapdragon 810 آنقدر ها هم جدی نیست. شما درباره این آمار و ارقام چه فکر می کنید ؟ آیا بنظر شما بنچمارک ها معیار خوبی برای خرید یک گوشی است یا خیر؟

 

منبع: PhoneArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (37 نظر)

مهدی

۱۳۹۴/۶/۱۶
با سلام دوست عزیز ، اپل خیلی در ظاهر گوشی تغییر ایجاد کرده ؟ فقط سایز گوشی راتغییر داده با کمی تغییر معمولا کمپانی ها به این شکل عمل میکنند ، گوشی های اچ تی سی و ... هم به این نحو

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۸
گوشی خمیده سامسونگ به خاطرات پیوست چون نتونست بیرون بده اما ال جی با قدرت تمام بیرون داد و امروز میبینیم نسل دومش از نوت 4دهم قدرتمند تر ظاهر شده در بنچمارک ها سامی باز ها لطفا تو قسمت صفحه دیگه وارد بحث با ال جی نشین جی 4 بیاد همه گریه میکنین

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۴
انحنای دور صفحه نمایش سامسونگ‌کجا قوز کمر بی استفاده ال جی کجا خداییش مال الجی هیچ کارایی نداره شماهام دیگه پنچمارکش دیدین و فهمیدین بهترین گوشی دنیاست میگید دروغ خخخخ فرار از واقعیت در چه حد دوست دارم از ایفون ۶ پنچمارک بگیرن اشکتون دراد

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۳
هست برادر پورت یو اسبی سامسونگ دریچه نداره اما خودش ضد آبه

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۲
البته خمیدگی کاربردی و زیبای ال جی کجا خمیدگی چرت سامی پلاستیک کجا