خانهاخبار
MWC 2015: پرچمدار بعدی اچ تی سی معرفی شد؛ با HTC One M9 آشنا شوید

MWC 2015: پرچمدار بعدی اچ تی سی معرفی شد؛ با HTC One M9 آشنا شوید

جی اس ام: سرانجام انتظارها به سر رسید و شرکت تایوانی HTC، پرچمدار جدید خود را معرفی کرد. HTC One M9 که مدیرعامل اچ تی سی آن را سومین نسل از گوشی های خاص این شرکت نامید، دقیقا به همان شکلی است که عکس های آن پیش تر لو رفته بود.
۱۳۹۳/۱۲/۱۰

جی اس ام: سرانجام انتظارها به سر رسید و شرکت تایوانی HTC، پرچمدار جدید خود را معرفی کرد. HTC One M9  (اچ تی سی وان M9) که مدیرعامل اچ تی سی آن را سومین نسل از گوشی های خاص این شرکت نامید، دقیقا به همان شکلی است که عکس های آن پیش تر لو رفته بود.

 

image

 

این گوشی در چهار رنگ طلایی، نقره ای، خاکستری و صورتی عرضه می شود. نسخه نقره ای رنگ آن (و البته نسخه صورتی رنگ) همانند عکس هایی که لو رفته بود، مخلوطی از رنگ های نقره ای و طلایی است.

 

image

 

پس از عکس ها و فیلم ها درباره اچ تی سی وان جدید، درباره دوربین اصلی این گوشی صحبت شد. دوربین اصلی وان ام9 از یک سنسور 20 مگاپیکسلی تشکیل شده است. پوشش شیشه ای روی سنسور لنز دوربین نیز از جنس سفایر است و بدین ترتیب بخش دوربین این گوشی از هرگونه خط و خشی در امان خواهد ماند. اکنون به لطف این سنسور 20 مگاپیکسلی فیلمبرداری 4K نیز به سری گوشی های One راه یافته است.

 

image

 

دوربین جلوی این گوشی نیز 4 اولتراپیکسلی است که گفته شد 300 درصد نور بیشتری نسبت به دوربین جلوی دیگر گوشی ها دریافت می کند. در نتیجه زمانی که نور محیط هم کم باشد، همچنان می توانید سلفی هایی با کیفیت بگیرید.

 

image

 

image

 

پس از صحبت درباره نوع دوربین ها، اچ تی سی درباره نرم افزار دوربین رابط کاربری Sense 7 هم صحبت هایی ارائه کرد. به کمک این نرم افزار اکنون تنظیمات بیشتری برای ادیت عکس ها در دسترس است. همچنین می توان به کمک همین نرم افزار دو عکس شکار شده توسط One M9 را یکی کرد.

بلندگوهای HTC M9 (اچ تی سی ام 9)  نیز مجهز به تکنولوژی Dolby Audio Surround 5.1 شده اند و کیفیت بهتری ارائه می دهند. پس از این موضوع نیز اچ تی سی با پخش یک ویدیو، از نسل دوم کیس های Dot View رونمایی کرد. در مجموع اچ تی سی صحبت خاصی درباره سخت افزار گوشی نکرد و در زمان کوتاهی این اطلاعات را درباره One M9 منتشر کرد.

 

image

 

مشخصات سخت افزاری این گوشی اما مدتی کوتاه بعد از مراسم در وبسایت HTC منتشر شد. پردازنده اصلی دستگاه همانطوری که در شایعات داشتیم، Snapdragon 810 است که سرعت پردازشی 4 هسته Cortex-A53 آن روی 1.5 گیگاهرتز و 4 هسته Cortex-A57 آن روی 2 گیگاهرتز تنظیم شده است. 3 گیگابایت حافظه رم نیز در کنار این پردازنده قرار دارد. صفحه نمایش دستگاه 5 اینچی و رزولوشن آن همچنان 1080p است. دوربین اصلی دستگاه هم همانطوری که اشاره شد 20 مگاپیکسلی و دوربین دوم آن 4 اولتراپیکسلی است. همچنین 32 گیگابایت حافظه داخلی در کنار پشتیبانی از کارت حافظه جانبی نیز در این گوشی وجود دارد.

در پایان مراسم بنیان گذار اچ تی سی روی صحنه آمد و گفت HTC One M9 (اچ تی سی ام 9) استاندارد گوشی های هوشمند برای یک سال آینده را دوباره تعریف خواهد کرد.

همچنین این نکته را فراموش نکنیم که HTC One M9 Plus در این مراسم معرفی نشد. بنظر می رسد معرفی این گوشی به زمانی بعد موکول شده باشد. در ادامه می توانید عکس های بیشتری از HTC One M9 (اچ تی سی وان ام 9) را ببینید. شما درباره پرچمدار بعدی HTC چه فکر می کنید؟

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (109 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۱/۱۳
من ام 8 دارم میخواستم بگیرم ولی خیلی داغ میکنه به خاطر سی پی یو http://www.gsmarena.com/htc_one_m9_found_to_overheat_in_benchmark_test-news-11571.php

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۲۳
آقا این گوشی کی به ابران میاد ؟؟؟ کسی هست که بدونه ؟؟؟‌ لطفا یکی منو در جربان بزاره !!!

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۲۳
اولین گوشی ویندوز فون رو اچ تی سی ساخته اولین گوشی اندروید رو اچ تی سی ساخته درست زمانی که فقط نوکیا سیستم عامل داشت رو گوشیاش بقیه برند ها جاوا بودن پس خیلی چیزا واسه گفتن داره بعدشم تو کشورهای پیشرفته هر شرکتی که زودتر به چیزی دست پیدا کنه بقیه بهش نمیرسن اونا جهان سوم نیستن که یکی یهو بزن جلو ازشون هر شرکتی که زودتر پا به چیزی جدید گذاشته از همه جلوتره بدون شک

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۲۱
بعضی ها گوشی تو دستشون 1100 هستش راجب گوشی نظر میدن آقا اول دوتا گوشی پرچمدار بگیرین دستتون بعد راجب پرچمدار حرف بزنید با اطلاعاتی که از این ور اون ور میشنوید و تو روزنامه میخونید مردمو گمراه نکنید گناه داره هرکسی نظری داره من اچ تی سی سوارم یک بار ال جی جی 3 گرفتم یک بار هم اس 5 اما اچ تی سی بهم بیشتر حال میده شایدم اصلا بهتر نباشه هر کسی از یه برندی خوشش میاد مثل رنگ که هرکسی یه رنگیو دوست داره برای من اچ تی سی بهترینه واسه یکی سامسونگ یکی اپل و اونی که بهترینه رو با هیچی عوض نمیکنم

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۲
گر.بابای.همه برندها.گوشی.فقط اچ.تی.سی پرچم بالاست من از زمان والت فایر اس هما گوشی هاش و دارم همه شم عالی سامسونگ هم.بره لباس شویی شو بسازه