خانهاخبار
انتظار معرفی چه محصولاتی را در نمایشگاه MWC 2015 داریم؟

انتظار معرفی چه محصولاتی را در نمایشگاه MWC 2015 داریم؟

جی اس ام: هر سال در چنین روزهایی نگاه تمام جهان به بارسلون است. در شهر بارسلون در این روزها غوغایی به پا است زیرا مهمترین نمایشگاه موبایلی دنیا یعنی MWC قرار است از 2 روز دیگر در این نمایشگاه آغاز به کار کند.
۱۳۹۳/۱۲/۹

جی اس ام: هر سال در چنین روزهایی نگاه تمام جهان به بارسلون است. در شهر بارسلون در این روزها غوغایی به پا است زیرا مهمترین نمایشگاه موبایلی دنیا یعنی MWC قرار است از 2 روز دیگر در این نمایشگاه آغاز به کار کند.

 

اما طبق معمول تمام نمایشگاه ها همیشه انتظاراتی برای کاربران وجود دارد و کارشناسان همیشه پیش بینی های خود از این نمایشگاه و محصولاتی که در این نمایشگاه ها معرفی خواهند شد را بیان می کنند. امروز می خواهیم بگوییم چه انتظاری از این نمایشگاه داریم و احتمال معرفی چه محصولاتی در این نمایشگاه وجود دارد.

 

image

 

1 – سامسونگ دو گوشی جدید را معرفی خواهد کرد

 

فردا سامسونگ میزبان مراسمی بزرگ در شهر برلین است. بر اساس شایعاتی که تا کنون منتشر شده سامسونگ دو گوشی را معرفی خواهد کرد، یکی از گوشی ها گلکسی اس 6 و دیگری نسخه Edge این گوشی با یک خمیدگی در دو طرف خودش خواهد بود. با این وجود هنوز بعید نیست که سامسونگ یک یا دو سورپرایز برای ما داشته باشد.

 

2 – اچ تی سی یک گوشی جدید را معرفی خواهد کرد

 

فردا اچ تی سی نیز مراسمی را برگزار خواهد کرد که در آن مراسم گوشی جدید خود را معرفی می کند. نام این گوشی که پرچمدار جدید این کمپانی خواهد بود M9 است. از معرفی این گوشی اطمینان کامل داریم زیرا تمام جزئیات و عکس های این گوشی به بیرون درز کرده است. اما بعید به نظر نمی رسد که شاهد معرفی یک محصول دیگر در کنار M9 باشیم.

 

3 – موزیلا احتمالا سیستم عامل فایرفاکس را کمی پیشرفته تر خواهد کرد

 

موزیلا برای اعلام بهبود در سیستم عامل فایرفاکس خودش همیشه MWC را انتخاب کرده است. احتمالا موزیلا روز یکشنبه مراسمی را برگزار خواهد کرد. هنوز به صورت دقیق مشخص نیست که در این مراسم باید منتظر چه محصولاتی باشیم.

 

4 – ال جی ساعتی جدیدش را به همه نشان می دهد

 

ال جی گوشی خاص خود یعنی G Flex 2 را در نمایشگاه CES معرفی کرد و به نظر نمی رسد که شاهد معرفی G4 در این نمایشگاه باشیم. اما ال جی گوشی های میان رده خود را به روز کرد و در عین حال باید منتظر نمایش ساعت جدید این کمپانی یعنی LG Urbane Watch باشیم.

 

5 – مایکروسافت شاید به ما اجازه نگاهی نزدیک تر به ویندوز 10 روی موبایل را بدهد

 

روز 2 شنبه صبح مایکروسافت میزبان یک مراسم خواهد بود و احتمالا یک گوشی جدید را معرفی خواهد کرد. این اولین نمایشگاه است که مایکروسافت پای نوکیا را از دنیای موبایل بریده است. انتظار زیادی از مایکروسافت نداریم. منابع مختلف می گویند دو گوشی میان رده یکی با صفحه نمایش 5 اینچ به نام لومیا 640 و یک لومیای بزرگتر به نام 1330 را معرفی خواهد کرد. هر دو گوشی سیستم عامل ویندوز 10 را روی خود خواهند دید و این موضوع نکته مثبت آن ها است.

 

6 – سونی یک تبلت را معرفی خواهد کرد

 

سونی همیشه برای معرفی گوشی های پرچمدار خود نمایشگاه CES را انتخاب کرده است. اما اینبار سونی می خواهد در MWC یک تبلت را معرفی کند. این تبلت نسل چهارم تبلت های فوق نازک سونی با نام Z4 Tablet خواهد بود. علاوه بر این گفته شده سونی دو گوشی رده پایین نیز معرفی خواهد کرد. اما به نظر نمی رسد که در این نمایشگاه سونی Z4 را معرفی کند.

 

7 – موتورولا گوشی ارزان خود را به ما نشان خواهد داد

 

موتورولا در هفته جاری گوشی ارزان خود را به نام Moto E معرفی کرد. این گوشی نسل دوم خانواده موتو E است. به نظر نمی رسد که موتورولا چیز بیشتری برای نمایش در ای نمایشگاه داشته باشد.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۰
شش و نیم

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۰
داداش تو این گزارش کجاش گفته برلین حتی نو تصویر نوشته بارسلون، IFA تو برلین برگزار میشه که اینجا اصلا اشاره ای بهش نشده ...خواستی یه چیزی همین جوری بگی به دوما نت برسی محضه خالی نبودن عریضه! !!...یکم تمرکز حواس داشته باش به اعصابم مسلط باش

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۰
من این برنامه رو تو گوشی های زیادی امتحان کردم ولی هیچ کدوم جواب نداد. اسمشFM_Player هست

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۰
آقا برنامه ها امشب ساعت چند شروع میشه؟

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۰
اولا مراسم تو بارسلونه نه تو برلین دووم: سامسونگ این گوش اشغاله مموری ساپورت نمیکنه