خانهاخبار
5 ویژگی که در گلکسی اس 6 و اچ تی سی M9 مشترک خواهد بود +عکس

5 ویژگی که در گلکسی اس 6 و اچ تی سی M9 مشترک خواهد بود +عکس

: کمتر از یک هفته تا معرفی دو پرچمدار جدید کمپانی های سامسونگ و اچ تی سی فاصله داریم. بعد از انتشار عکس های این دو گوشی حالا نوبت به مقایسه ویژگی های آن رسیده است. ویژگی هایی که به نظر می رسد در 5 نقطه مشترک است.
۱۳۹۳/۱۲/۴

: کمتر از یک هفته تا معرفی دو پرچمدار جدید کمپانی های سامسونگ و اچ تی سی فاصله داریم. بعد از انتشار عکس های این دو گوشی حالا نوبت به مقایسه ویژگی های آن رسیده است. ویژگی هایی که به نظر می رسد در 5 نقطه مشترک است. در این پست به معرفی این 5 ویژگی مشترک پرداخته ایم. 

 

1- بدنه تمام فلزی

 

 

image

 

به نظر می رسد سامسونگ حالا به راهی وارد شده که پیش از این گوشی هایی نظیر آلفا را وارد آن راه کرده بود و می تواند باعث شود طرفداران این کمپانی بیش از پیش شوند. هر دو گوشی Galaxy S6 و HTC M9 بدنه ای تمام فلزی خواهند داشت. هر دوی این گوشی ها ظاهر جذابی خواهند داشت. 

 

2- پردازنده هشت هسته ای 64 بیتی 

 

 

image

 

اگر چه هر دو پردازنده این دو گوشی ساخت یک کمپانی نیستند اما هر دو پردازنده هشت هسته ای و 64 بیتی هستند. سامسونگ از پردازنده اگزینوس 7402 بر روی پرچمدار خود استفاده کرده است. این در حالیست که اچ تی سی از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 810 در قلب گوشی خود بهره برده است. هنوز اما زود است که بگوییم کدام یک از این دو پردازنده سریع تر خواهد بود. 

 

3- دوربین عقبی حداقل 16 مگاپیکسلی

 

image

 

هر دوی این گوشی ها دارای دوربین عقبی حداقل 16 مگاپیکسلی خواهند بود. گفته می شود دوربین گلکسی S6 ، 16 مگاپیکسلی خواهد بود. همینطور گفته می شود که در اچ تی سی ام 9 شاهد یک تغییر عمده در دوربین خواهیم بود و روی آن یک دوربین 20 مگاپیکسلی خواهیم دید. باید ببینیم کیفیت عکس های این دو گوشی نسبت به نسخه های پیشین خود چه قدر ارتقا پیدا کرده است. 

 

4- دوربین جلوی پیشرفته

 

 

image

 

دوربین جلوی گوشی ها حالا بخشی مهم برای کاربران محسوب می شود. کاربرانی که دوست دارند سلفی های خود را با کیفیت بالا ثب کنند. پیش بینی می شود در M9 شاهد همان دوربینی باشیم که در M8 بودیم و در S6 نیز همان دوربینی را ببینیم که سامسونگ در Note 4 استفاده کرده است. 

 

5- ویژگی حفظ باتری 

 

 

image

 

باتری یک گوشی هوشمند یک پارامتر مهم و اساسی محسوب می شود. این همان دلیلی است که اچ تی سی و سامسونگ ویژگی Power Saving Mode را معرفی کردند. این ویژگی که در هر دوی این گوشی ها وجود خواهد داشت باعث می شود که شما در مواقع ضروری با اتمام شارژ باتری مواجه نشوید. 

 

به نظر شما گلکسی اس 6 موفق تر خواهد بود یا HTC M9؟ شما کدام یک از این دو گوشی را ترجیح می دهید که خریداری کنید؟ طرفداران کدام گوشی بیشتر است؟ 

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (87 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۱/۹
فقط سامسونگ گلکسی اس6

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۰
نه عزیزم مثه اینکه M9 دو تا طراحی داره یکی این مدله یکیم مثه قبلیاست

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۰
ایفون۶کجاش شبیه به اچ تی سی هست اخه

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۰
Htc m9فقط

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۹
توجه کنید من طرفدار hTC ام . ولی مگه قرار نبود دکمه پاور hTC بیاد پایین تر . هیچ کی به این دقت نکرده