خانهاخبار
اپل درهای iWork برای iCloud را برای کاربران غیر اپلی باز کرد

اپل درهای iWork برای iCloud را برای کاربران غیر اپلی باز کرد

جی اس ام: به نظر می رسد که اپل قصد دارد کاربران اندروید و ویندوزفون را ارائه اپلیکیشن های iWork به سمت خود جذب کند. برنامه های iWork شامل Pages، Numbers و Keynote هستند.
۱۳۹۳/۱۱/۲۷

جی اس ام: به نظر می رسد که اپل قصد دارد کاربران اندروید و ویندوزفون را ارائه اپلیکیشن های iWork به سمت خود جذب کند. برنامه های iWork شامل Pages،  Numbers و Keynote هستند.

 

اپل می خواهد این اپلیکیشن ها را که تا امروز تنها دارندگان آیفون و آی پد می توانستند از آن ها استفاده کنند در اختیار دیگران نیز قرار دهد. در وبسایت beta.icloud.com اپل بنری را اکران کرده که می گوید اکنون همه می توانند از Pages، Numbers و Keynote برای آی کلاد استفاده کنند.

 

 

image

 

استفاده از iWork برای آی کلاد بدون فضای ذخیره سازی کاربردی ندارد به همین خاطر در ابتدای کار اپل 1 گیگابایت فضای رایگان را در اختیار کاربر قرار می دهد.

 

هنوز مشخص نیست که اپل این نقشه را برای سایت اصلی آی کلاد خود نیز ارائه خواهد کرد و یا اینکه در حال حاضر می خواهد بازخورد کاربران را به این تصمیم ببیند. اما به هر حال این یک اتفاق خوب است و نشان از این دارد که اپل تصمیم گرفته تا کمی اجتماعی تر از قبل عمل کند.

 

منبع: 9to5mac

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۲۷
فقط به خاطر سود بیشتر.اپل بهترین

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۲۷
دلیلی نداره که من بخوام از بهترین سیستم عامل موبایل بیام سمت ios مسخره ی ناقص،همون اپلیا ازش استفده کنن بهتره